eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepapiery, papiery.......Re: papiery, papiery.......
  • Data: 2004-08-19 11:48:39
    Temat: Re: papiery, papiery.......
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 19 Aug 2004 13:00:11 +0200, Tomasz Sipak <t...@o...pl>
    napisał:

    > Jak coś takiego działa ? jak to zorganizować ?

    Jak nie jestes decydentem, to w "panstwowym molochu" nie wymusisz
    prawidlowego obiegu i rejestracji dokumentow.
    Jesli przygotowanie projektu zmian zlecil Ci ktos wladny, to inna sprawa,
    warto zaglebiac sie dalej.

    Mozna zreorganizowac i sam obieg i rejestracje dokumentow papierowych a
    mozna rowniez pod to elektronicznie
    ( http://www.google.com/search?q=system+obiegu+dokumen
    t%C3%B3w&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8
    ).

    Zalezy to od stopnia przebicia decydenta i posluszenstwa jego decyzjom
    (uklady, ukladziki zycie biurowe) - , oraz posiadanej kasy pozwalajacej
    wybrac metode reorganizacji. Nie zdziw sie, jesli sie okaze, ze od kilku
    lat placicie kase Prokomowi za organizowanie takiego systemu :)



    --
    Używam programu pocztowego wbudowanego w Operę: http://www.opera.com/m2/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1