PracaGrupypl.praca.szukana › otwórz konto a zarobisz 50zł

  • 1. Data: 2002-06-19 07:03:00
    Temat: otwórz konto a zarobisz 50zł
    Od: w...@p...net

    Oto dokładna treść listu, który otrzymałem od Inteligo po otwarciu konta.
    Klikając na linki poniżej przeniesiesz się bezpośrednio do formularza
    otwarcia konta w Inteligo (przygotuj sobie dowód osobisty lub paszport jeśli
    masz mnie niż 18 lat, lub papiery firmowe, jeśli chcesz otworzyć konto
    firmowe).
    Warto polecać znajomym wypróbowane rzeczy. Teraz nadarza się kolejna okazja.
    Ty już jesteś naszym klientem, przekonaj do tego również swoich znajomych.
    Co w zamian?
    Wdzięczność znajomego i łatwa do zdobycia premia 50 PLN dla każdego z Was.
    Sam sobie zrób prezent - jeżeli polecisz konto swoim znajomym, łatwo możesz
    zarobić nawet 500 PLN!
    Poniżej masz link dla Twojego znajomego. Jeśli otworzy przez niego swoje
    pierwsze konto Inteligo, może otrzymać premię.
    Prześlij mu taką informację:
    Wejdź przez jeden z linków podanych poniżej:

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGM69C9C
    C93

    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=MGM69C9C
    C93

    i otwórz konto Inteligo - ja jestem z niego zadowolony, a teraz dodatkowo i
    Ty i ja
    możemy zarobić po 50 PLN.
    Szczegóły promocji:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele