PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 61. Data: 2004-05-13 08:25:49
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Katarzyna Grzybowska <k...@m...pl> wrote:

    > Zgadzam sie, zgadzam sie i jeszcze raz zgadzam sie.

    Straaszne.

    > W niedziele popoludniu wystawilam pilne ogloszenie, a do tej pory moderator
    > nic nie zrobil.

    Przeczytałaś FAQ? Śmiem wątpić.

    > KARYGODNE.

    Koniec Polski Niepodległej?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 62. Data: 2004-05-13 08:27:14
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Veetold <v...@v...pl> wrote:

    > NIESKREPOWANY I SZYBKI DOSTEP DO OGLOSZEN Z PRACA.

    Mała lekcja z netykiety:
    1. Odpowiada się pod, a nie nad.
    2. Tnie się cytaty.
    3. Nie używa się caps-locka.

    A teraz meritum - pokaż proszę umowę w której ktoś Ci zagwarantował dostęp
    do Usenetu, grupy pl.praca.oferowana i określony jest w niej czas ukazywania
    się ogłoszeń.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 63. Data: 2004-05-13 08:29:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Coinneach Odhar <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl> wrote:

    > Jedno krótkie pytanie: dlaczego ogłoszenia pojawiają się na www.praca.pl, a
    > nie ma ich na grupie pl.praca.oferowana?

    Ponieważ serwis www.praca.pl nie ma nic wspólnego z grupą
    pl.praca.oferowana? (nie licząc tego, że udostępnia w takiej, czy innej
    formie ogłoszenia z grupy pl.praca.oferowana).

    Słowem wyjaśnienia chciałem tylko nadmienić, że w momencie ukazania się
    informacji o zmianie moderatora, właściciel tego serwisu był pierwszą osobą
    gotową do 'bezinteresownego' moderowania grupy pl.praca.oferowana
    Czym by się to skończyło - nie należy chyba tłumaczyć.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 64. Data: 2004-05-13 08:31:42
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Bo Piotr Żebrowski tak powiedział?

    nie .... ale dlatego iz to internet a nie prasa drukowana i dlatego iz taki
    cykl moim zdaniem jest maksymalnym czasem oczekiwania dopuszczalnym w tym
    medium...

    > No pewnie. Najlepiej znaleźć moderatora, który włączy sobie powiadamianie
    > sms'em na komórkę, że właśnie pojawiło się jakieś ogłoszenie i pędem
    > pobiegnie do komputera, żeby je opublikować. A może się podejmiesz?
    > Z mojej strony masz zapewnione narzędzie do takich powiadomień.

    tak .. wlasnie o to biega.... aby ktos kto podejmuje sie takich obowiazków
    .. spełniał je.. i tyle

    Jak juz kilka razy napisałem .. ja sie nie podejme bo moze raz w tygodniu
    moglbym zajac sie moderowaniem [a uwazam iz jest to stanowczo zbyt zadko]
    jak równiez to nie moja branza... zatem nie pasjonuje mnie .. zatem nie
    podejme obowiazkow ktore nie byly by conajmniej ciekawe z mojego punktu
    widzenia.

    > RFD i odpowiednia grupa.

    oczywiscie... ech.. szkoda gadac..

    > Coś nie widać chętnych.

    to fakt... ;(

    Piotr Żebrowski

  • 65. Data: 2004-05-13 08:41:28
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Dariusz Jaworski wrote:

> [...]
    > prawidłowo sformatowanego ogłoszenia. Niestety nie pomaga, bo komuś się
    > nie chce i wyznaje teorię "zasady są po to, żeby je łamać". Ogłoszenia
    > wysyłane przez http://42.pl/ppo/ w 99% przypadków trafiają od razu na
    > grupę (po pierwszym wysłaniu), rzadko zdarza się, że ktoś zapomni podać
    > danych wymaganych w FAQ. Ułatwia to pracę moderatorowi, bo przynajmniej
    > kodowanie tych wiadomości jest prawidłowe, czego nie można powiedzieć
    > o większości wiadomości wysyłanych przez użytkowników Outlooka, do tego
    > upierających się często, że "oni u siebie polskie znaki widzą prawidłowo".

    No, dobra, ale to skoro tak, to może tymcasowo po prostu _wszystkich_
    hurtem odsyłać do tego interfejsu http://42.pl/ppo/ - do czasu aż nie
    napiszesz tego programu do moderowania ?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 66. Data: 2004-05-13 08:55:57
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > osobą gotową do 'bezinteresownego' moderowania grupy pl.praca.oferowana
    > Czym by się to skończyło - nie należy chyba tłumaczyć.

    no właśnie .. czym? ...

    Piotr Żebrowski

  • 67. Data: 2004-05-13 09:02:23
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

> [...]
    > gotową do 'bezinteresownego' moderowania grupy pl.praca.oferowana
    > Czym by się to skończyło - nie należy chyba tłumaczyć.

    skonczyloby sie tym, ze nowe ogloszenia ukazywalyby sie co pare godzin.
    zglaszajac swoja kandydature mialem w planach wieksza integracje serwisu z
    usenetem,
    jednak zmienilem plany i bardzo sie z tego ciesze

    Pan Panie Przemyslawie pracuje w gazeta.pl i jak sie nie myle nadzoruje
    prace serwera
    news. Gazeta.pl podobnie jak praca.pl publikuje tresci grup dyskusyjnych, a
    jednak byl Pan przez pewien czas moderatorem
    grupy pl.praca.oferowana, ale nie bede tego osadzal, niech zrobia to zwykli
    uzytkownicy Usenetu.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 68. Data: 2004-05-13 09:12:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Żebrowski <p...@o...pl> wrote:

    > no właśnie .. czym? ...

    Skomercjalizowaniem grupy pl.praca.oferowana i 'zintegrowaniem' jej z
    komercyjnym serwisem praca.pl

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 69. Data: 2004-05-13 09:14:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    praca.pl <z...@a...pl> wrote:

    > skonczyloby sie tym, ze nowe ogloszenia ukazywalyby sie co pare godzin.

    Tak tak. Nie wątpię. W końcu to Twoja praca, prawda?

    > zglaszajac swoja kandydature mialem w planach wieksza integracje serwisu z
    > usenetem,
    > jednak zmienilem plany i bardzo sie z tego ciesze

    O to to. Właśnie o tym napisałem w odpowiedzi 'obok'.

    > Pan Panie Przemyslawie pracuje w gazeta.pl i jak sie nie myle nadzoruje
    > prace serwera

    Nie pracuję w żadnym 'gazeta.pl'

    > news. Gazeta.pl podobnie jak praca.pl publikuje tresci grup dyskusyjnych, a

    Co nadzoruję?

    > jednak byl Pan przez pewien czas moderatorem
    > grupy pl.praca.oferowana, ale nie bede tego osadzal, niech zrobia to zwykli
    > uzytkownicy Usenetu.

    Ja w przeciwieństwie do niektórych nie planuję żadnych planów integracji, a
    serwis usenet.gazeta.pl o którym zdaje się wspominasz - jest jedynie
    _interfejsem_ www<->news, a nie żadnym komercyjnym serwisem ogłoszeń
    związanych z pracą.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 70. Data: 2004-05-13 09:21:26
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > Nie pracuję w żadnym 'gazeta.pl'

    ok wiec pracuje Pan w Agorze, sluchalem Panskiej wypowiedzi w radio TOK FM
    wspominal Pan , ze pracuje przy gazeta.pl (czy to Agora czy cos innego nie
    wnikam)

> [...]
    > serwis usenet.gazeta.pl o którym zdaje się wspominasz - jest jedynie
    > _interfejsem_ www<->news, a nie żadnym komercyjnym serwisem ogłoszeń

    W ktorym miejscu praca.pl jest serwisem komercyjnym?
    Czy pod adresem http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html nie znajduja sie
    reklamy ?
    Publikuje sie tresci usenetu aby przyciagnac userow a jednoczesnie umieszcza
    sie reklamy aaaby.pl
    wyborcza.gazeta.pl/ oraz inne serwisy w stopce strony

    Ja to powyzsze uwazam za komercyjne wykorzystanie Usenetu, kazdy z portali
    to czyni wiec jest na to ogolne przyzwolenie.

    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk