PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie do p.p.o.

  • 1. Data: 2004-03-06 17:44:06
    Temat: ogloszenie do p.p.o.
    Od: "Maura" <l...@p...onet.pl>

    Hej,

    Cos nie tak z moim ogloszeniem?? Probuje je umiescic od kilku dni przez rozne
    serwery niusowe i nic...
    Czy zmiana moderatora ma jakies znaczenie??

  • 2. Data: 2004-03-08 20:44:15
    Temat: Re: ogloszenie do p.p.o.
    Od: "Maura Raniecka" <m...@g...pl>

    Hej a moze moich postow nie widac nigdzie?? zdawaloby sie ze mam dobrze
    skonfigurowany czytnik...

    Użytkownik Maura <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2004-03-08 21:01:29
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "Maura Raniecka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hej a moze moich postow nie widac nigdzie?? zdawaloby sie ze mam dobrze
    skonfigurowany czytnik...

    hej widac ogloszenie a przede wszystkim to jak odpowiadasz to najpierw idz
    na sam dol wiadomosci

    kolejna rzecza dobrze by bylo gdybys ciela cytaty a nie cala wiadomosc
    wysylala ... to utrudnia czytanie... oraz brak logicznego ciagu....

    :-)
    pozdrawiam:) a czego szukasz...?:)

  • 4. Data: 2004-03-08 21:23:24
    Od: "Maura Raniecka" <m...@g...pl>

    Użytkownik Adam <a...@s...wzieu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2imsc$b84$...@n...onet.pl...

    > :-)
    > pozdrawiam:) a czego szukasz...?:)

    Teraz lepiej?? ;)

    A nie szukam tylko chce zamiescic ogloszenie dla chetnego jubilera...

  • 5. Data: 2004-03-08 21:33:30
    Od: "Maura Raniecka" <m...@g...pl>

    Użytkownik Adam <a...@s...wzieu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2iopp$c67$...@n...onet.pl...

    > a z jubilerem to chyba na innej grupie.?:) bardziej praca oferowana?:)

    no wlasnie usiluje od 5 dni zamiescic i nic... Nawet zadnej zwrotki ze tresc
    nie pasuje

  • 6. Data: 2004-03-08 21:34:15
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    > Teraz lepiej?? ;)

    Juz ciebie lubie:)
    a z jubilerem to chyba na innej grupie.?:) bardziej praca oferowana?:)

  • 7. Data: 2004-03-08 21:42:09
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A przeczytaj temat posta.........

    dziekuje gapa ze mnie :-P

  • 8. Data: 2004-03-08 21:44:30
    Temat: Re: Niestety moderator nie lamal netykiety :(
    Od: "Maura Raniecka" <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2ip9d$lbp$...@i...gazeta.pl...

    > Tak wiec cierpliwie czekaj albo opublikuj na grupie praca szukana z "dam
    > prace jubilerowi gdzies tam" w tytule.

    Tego chcialam uniknac akurat :(( Wole recykling - smietki na miejscu w
    odpowiednim worze [to tak zeby nikt sie nie przyczepial :))]

    Dzieki ale chyba jednak poczekam, no co prawda ile mozna...

  • 9. Data: 2004-03-08 21:45:20
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@s...wzieu.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maura Raniecka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Juz ciebie lubie:)
    > a z jubilerem to chyba na innej grupie.?:) bardziej praca oferowana?:)

    A przeczytaj temat posta.........

    ---

  • 10. Data: 2004-03-08 21:50:12
    Temat: Niestety moderator nie lamal netykiety :(
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:c2iopp$c67$...@n...onet.pl...

    > no wlasnie usiluje od 5 dni zamiescic i nic... Nawet zadnej zwrotki ze

    Poprzedni moderator sie obrazil a nowych chetnych brak.
    Gdyby moderator lamal netykiete, zmienial tresc postow od pracodawcow,
    puszczal je przez nieprwomyslne serwery, to juz by nam narzucono innego i
    byloby po klopocie. Niestety, ten sie po prostu znuzyl i dzila na pol
    gwizdka, kiedy akurat moze pogodzic to z innymi obowiazkami.
    Tak wiec cierpliwie czekaj albo opublikuj na grupie praca szukana z "dam
    prace jubilerowi gdzies tam" w tytule.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##