PracaGrupypl.praca.dyskusje › Data umowy o prace a urlop

  • 1. Data: 2004-03-06 17:16:45
    Temat: Data umowy o prace a urlop
    Od: "Cumulus" <c...@p...onet.pl>

    Umowe o pracę mam z datą 31.12.2003,
    a date rozpoczecia pracy mam 1.01.2004

    Jak w takim wypadku liczy sie mi urlop?
    Czy nabyłem prawo do pelnego wymiaru z dniem 1-go stycznia?

    --
    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-03-06 19:59:23
    Temat: Re: Data umowy o prace a urlop
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > a date rozpoczecia pracy mam 1.01.2004
    >
    > Jak w takim wypadku liczy sie mi urlop?
    > Czy  nabyłem prawo do pelnego wymiaru z dniem 1-go stycznia?

    Jeżeli jest to Twoja pierwsza praca w życiu to nie. Po przepracowaniu kazdego
    miesiąca nabywasz prawo do 1/12 podstawy wymiaru urlopu. Jeżeli masz
    przepracowany co najmiej rok to nabywasz prawo do pełnego wymiaru urlopu z
    dniem rozpoczęcia pracy. Pozdrawiam.