PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpowiedzialność księgowego?

  • 1. Data: 2005-12-23 12:03:38
    Temat: odpowiedzialność księgowego?
    Od: "nntrt" <n...@g...pl>

    witajcie
    moj problem w skrócie wyglada tak. kolezanka kadrowa nie wprowadziła do
    programu finansowo- ksiegowego drobnej informacji ze pracownik - odbywajacy
    słuzbe zastepcza-skończył ją w wyniku czego otrzymał nienależną mu wypłate
    za jeden okres. domyslacie sie ze to ja naliczylem mu te nienalezne
    pieniadze na podstawie tych danych a listy podpisał moj zwierzchnik. teraz
    okazuje sie ze to ja i tylko ja mam byc temu winny. Interesuje mnie czy jest
    jakas podstawa prawna do takich wniosków czy to tylko "spychologia" majaca
    na celu znalezienie kozła i jak wyglada sprawa wyrównania powstałego manka -
    bo co do dobrowolnego oddania przez zainteresowanego pieniedzy szans nie ma
    wiem ze temat mało swiateczny ale..co tam
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-23 16:09:09
    Temat: Re: odpowiedzialność księgowego?
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > bo co do dobrowolnego oddania przez zainteresowanego pieniedzy szans nie ma
    > wiem ze temat mało swiateczny ale..co tam

    a zakresy czynności i odpowiedzialności?
    a "podpisy" w systemie informatycznym?

  • 3. Data: 2005-12-23 18:44:25
    Od: "Chris" <j...@m...wp.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    teraz

    > a zakresy czynności i odpowiedzialności?
    > a "podpisy" w systemie informatycznym?

    Dokladnie. Powinno byc na umowie z pracodawca zaznaczone ( nie ponosze winy
    za bledy powstale na skutek nieprawidlowych informacji z innych dzialow f-my
    , etc.) - jak dla mnie to spychologia i tyle. Nie zgodzilbym sie na
    obciazenie mojej osoby w wyniku powstania takiego bledu , chyba ze w umowie
    mialbym zapis ze "odpowiadam rowniez za weryfikacje danych , na podstawie
    ktorych sporzadzam płace/rozporzadzenia itp...." )

  • 4. Data: 2005-12-23 21:14:25
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > chyba ze w
    > umowie mialbym zapis ze "odpowiadam rowniez za weryfikacje danych , na
    > podstawie ktorych sporzadzam płace/rozporzadzenia itp...." )
    i jednocześnie rozumiem że pensja zostaje podwojona...
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---