PracaGrupypl.praca.dyskusjeobowiazki wynikajace z umowy i rozwiazanie umowy › obowiazki wynikajace z umowy i rozwiazanie umowy
    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: obowiazki wynikajace z umowy i rozwiazanie umowy
    Date: 23 Mar 2007 07:17:25 -0700

    Chcialbym przedstawic swoja sytuacje zwiazana z praca i czy Ktos mi
    moze doradzic co mam z tym zrobic i czy to jest zgodne z kodeksem
    pracy.
    W pazdzierniku ubieglego roku dostalem umowe o prace na trzy
    miesiace,wygasla ona z dniem 31 grudnia.Nastepna umowa obowiazuje mnie
    dopiero od 8 stycznia 2007 na okres 6 miesiecy.W umowie tej nic nie
    bylo wspomniane ze mam dokladac ze swoich pieniedzy a potem firma
    bedzie za to zwracala na podstawie faktur.A niestety za kazdym razem
    jak dzwonilem do firmy w sprawie srodkow zeby wyjechac do pracy
    slyszalem ze mam wykladac ze swoich.Nie dostalem naleznego mi
    wynagrodzenia za miesiac styczen,luty i marzec napewno tez ich nie
    dostane.Wiem ze nie byly tez placone skladki ZuS.
    Dnia 21 marca dostalem pismo z firmy o wypowiedzeniu umowy
    obowiazujacej od 08.01.2007 dp 08.06.2007 z dniem z dniem 16 stycznia
    z racji likwidacji stanowiska z zachowaniem dwu tygodniowego okresu
    wypowiedzenia z data podpisane na pismie 13.03.2007.Spojrzcie na
    daty(ja sie nie pomylilem takie tam istnieja). Co mam zrobic w zwiazku
    z tym?Nic o tym nie wiedzialem.