PracaGrupypl.praca.dyskusje › obojętność pracodawcy wobec pracownika

  • 1. Data: 2010-03-21 08:43:43
    Temat: obojętność pracodawcy wobec pracownika
    Od: "kamila" <k...@o...pl>

    pracuje w panstwowej instytucji. jest to zakład gastronomiczny. pracują tam same
    kobiety. nie ma tam żadnego faceta ktory wprowadziłby jakąkolwiek dyscypline i
    porządek. Kazda z kobiet podkłada świnie następnej. pracodawca tez jest kobieta,
    szefowa kuchni. zwraca uwage tylko na pracownice ktore pracuja tam juz z
    wieloletnim starzem a te przyjete niedawno jakies 3 lata temu sa poprostu
    traktowane jakby byly nieobecne i nie maja nic do powiedzenia. Mają wykonywać to
    co do nich należy i reszta ich ma nie interesować. Nie mają własnego zdania, nie
    mogą sie odezwać. Jak to tak może być że czlowiek jest obojętny wobec drugiego
    człoweika.

  • 2. Data: 2010-03-21 16:07:38
    Temat: Re: obojętność pracodawcy wobec pracownika
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3461.00000be0.4ba5dc3f@newsgate.onet.pl kamila
    <k...@o...pl> pisze:

> [...]
    > należy i reszta ich ma nie interesować. Nie mają własnego zdania, nie
    > mogą sie odezwać. Jak to tak może być że czlowiek jest obojętny wobec
    Normalnie może być.
    Człowieczeństwo w bardzo wielu przypadkach sprowadza się do biologicznej
    przynależności do gatunku.

    PS. Używaj słownika.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-03-21 16:35:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ho5g9g$nnl$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    O, teraz zauważyłem - znów ta sama głupawka z 213.180.130.18 (alina,
    studentka pedagogiki i co tam jeszcze do łba przyszło).

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-03-21 20:00:37
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    >W wiadomości news:ho5g9g$nnl$1@news.dialog.net.pl Jotte
    > <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:
    >
    > O, teraz zauważyłem - znów ta sama głupawka z 213.180.130.18 (alina,
    > studentka pedagogiki i co tam jeszcze do łba przyszło).

    Zazdroszczę; chciałbym miec tyle czasu wolnego, żeby takie pierdoły wysyłać.

    Że też się ludziom w ogóle chce robić taki "siwy dym"...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński