PracaGrupypl.praca.dyskusje › niezła robotka

  • 1. Data: 2005-07-27 07:13:28
    Temat: niezła robotka
    Od: "Gondek" <j...@w...pl>

    Pomyślałem że byłbyś zainteresowany przyłączeniem się do "LogoMedii".Jest to
    polska firma , która zapewni Ci dostęp do informacji związanych z Twoimi
    zainteresowaniami.Ponadto płacą Ci pieniądze za odbieranie e-mail'i
    reklamowych oraz za wypełnianie ankiet.Twoje miesięczne dochody mogą się
    powiększyć dzięki LogoMedii o kilkaset złotych.Tak więc zapisz się i
    poinformuj jak największą ilość osób o możliwości bezpłatnego przyłączenia
    się do tego systemu.Potencjalny dochód jest nieograniczony! Zapraszam na
    stronę LogoMediihttp://LogoMedia.iq.pl Jeśli zdecydujesz się do nich zapisać
    proszę abyś podał w kwestionariuszu mój numer identyfikacyjny 299009 Po
    zarejestrowaniu otrzymasz e-mailem własny numer identyfikacyjny.

  • 2. Data: 2005-07-27 07:40:47
    Temat: Re: niezła robotka
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gondek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proszę abyś podał w kwestionariuszu mój numer identyfikacyjny 299009 Po
    > zarejestrowaniu otrzymasz e-mailem własny numer identyfikacyjny.

    To jest lipa...ja bylem ..i w zasadzie jestem tam zarejestrowany od paru lat
    i ani grosza nie zobaczylem ;p;p;p;p
    pozdr

  • 3. Data: 2005-07-27 10:18:43
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Wiesz gamoniu, ze to nie jest grupa na oferty "pracy"?

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 4. Data: 2005-07-27 16:18:53
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Użytkownik Gondek napisał:

> [...]
    > proszę abyś podał w kwestionariuszu mój numer identyfikacyjny 299009 Po
    > zarejestrowaniu otrzymasz e-mailem własny numer identyfikacyjny.

    to LogoMedia jeszcze funkcjonuje ?:)

  • 5. Data: 2005-07-29 00:42:08
    Od: slawek <"pslawek[no-spamm]"@wp.pl>

    Gondek napisał(a):
> [...]
    > proszę abyś podał w kwestionariuszu mój numer identyfikacyjny 299009 Po
    > zarejestrowaniu otrzymasz e-mailem własny numer identyfikacyjny.

    Nie dajcie sie w to wkrecac. takie "firmy" to pic na wode i nic wiecej!