PracaGrupypl.praca.dyskusje › narobienie "syfu" w mcdonalds

  • 11. Data: 2003-12-01 09:28:26
    Temat: Re: narobienie
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    szary zjadacz chleba <s...@p...com> napisał(a):

    > Mam zamiar zatrudnić się dla jaj w mcdonalds, a po paru dniach
    > powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy. Co mi grozi za taki czyn,
    > poza negatywem w życiorysie? ;) he he

    Głupich, jak widać, nie sieją, sami się rodzą.

  • 12. Data: 2003-12-01 09:39:34
    Temat: Re: narobienie "syfu" w mcdonalds
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    > powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy.

    Co ty o nich myslisz nikogo nie obchodzi w najmniejszym stopniu (zeby
    ostrzej nie powiedziec). Wazne jest to, ze sa ludzie, ktorzy tam lubia
    chodzc i dla nich dziala ta siec. Jesli nie lubisz, omijaj i tyle wybor
    innych szanuj.

    O infantylnosci teo pomyslu juz mi sie nie chce pisac, zreszta w powyzszych
    postach napisano sporo.

  • 13. Data: 2003-12-01 11:20:33
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-01 10:28, leszek wrote:

    > Głupich, jak widać, nie sieją, sami się rodzą.

    Można pójść do MD i powiedzeć, co sie mysli bez zatrudniania się, po co
    tyle fatygi? :)))

    Pzdr: Catbert

  • 14. Data: 2003-12-01 12:37:26
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Lesio5 wrote:

    > A widziales prawidlowo skonfigurowany post? Nie ? To spadaj na FAQ...

    sKFuj go -> to troll, ktory od czasu do czasu sie objawia, ot taki
    zlosny koles, ktoremu sie nudzi

  • 15. Data: 2003-12-01 14:54:54
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Catbert <v...@w...pl> napisał(a):

    > Można pójść do MD i powiedzeć, co sie mysli bez zatrudniania się, po co
    > tyle fatygi? :)))

    Można także zrobić kupę na wycieraczkę, albo przebrać się za kransoludka,
    zakraść się nocą i nasikać do kotła.

  • 16. Data: 2003-12-04 14:19:50
    Od: "MCTo2" <m...@o...pl>

    Bierz dyktafon, kasety, zapisuj wszystko jak leci (polecenia,czynności), a
    potem idź do inspekcji pracy. Ci co pieprzą o świadectwie pracy niech wsadzą
    sobie je w d...
    Baw sie dobrze (ku doprowadzeniu Amerykanów do polskiego prawa pracy) i
    zbierz informacje, które pomogą innym walczyć z kapitalistycznym syfem z XIX
    wieku, który panuje w kraju.
    Marek

  • 17. Data: 2003-12-04 22:38:44
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 4 Dec 2003 15:19:50 +0100
    "MCTo2" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > świadectwie pracy niech wsadzą sobie je w d...
    > Baw sie dobrze (ku doprowadzeniu Amerykanów do polskiego prawa pracy)

    a co maja Amerykanie do tego????

    MCD to siec oparta o franchaising, ne se pa?

    skoro tak, to _wlascicielem_ konkretnego mc donalda bedzie kto inny.
    on placi licencje korporacji, to prawda, ale to, czy sie przestrzega
    prawa na terenie jego restauracji to zaprawde nie sprawa korporacji
    tylko _wlasciciela_.

    takze najpierw sprawdz, kto jest wlascicielem a potem wykrzykuj, jak to
    Amerykanow bedziesz gdzes doprowadzal.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 18. Data: 2003-12-04 23:52:45
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > przepraszam a skad rekrutujacy bedzie mial to swiadectwo pracy, ba,
    > wiedzial w ogole o nim - skoro w CV delikwent nie wspomnial ze tam
    > pracowal i zadnego swiadectwa z MCD nie dal?

    Troche sie zamieszalem, myslalem raczej o kwestionariuszu osobowym :-) Ktos
    pisal ze nie mozna tam nic ukrywac

    pzdr.
    Jarek

  • 19. Data: 2003-12-05 08:16:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:20031204143844.4a92813a.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    Nina Mazur Miller
    n...@n...pierdol

    Obrazasz nas swoim serwerem.

    --
    SQLwysyn

  • 20. Data: 2003-12-05 11:35:06
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-05 09:16, SQLwysyn wrote:
    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
> [...]

    A Twoja ksywa to z Matka Teresą z Kalkuty sie kojarzy, czy ja mam coś z
    oczami?

    Pzdr: Catbert