PracaGrupypl.praca.dyskusje › najlepsze dla Warszawy

  • 1. Data: 2004-11-12 11:55:35
    Temat: najlepsze dla Warszawy
    Od: "Nika" <k...@g...pl>

    Najlepiej na jakich stronach szukac pracy w Warszawie ?

    Polećcie jekieś prosze

    pozdrawiam
    --
    Nika
    GG 536 62 64

  • 2. Data: 2004-11-12 12:08:31
    Temat: Re: najlepsze dla Warszawy
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 12:55:35 +0100, Nika <k...@g...pl>
    napisał:

    > Najlepiej na jakich stronach szukac pracy w Warszawie ?
    >
    > Pole?cie jekie? prosze
    >
    > pozdrawiam

    Chyba w kazdym miescie wojewodzkim mozna w lokalnej redakcji GW dostac
    dodatek warszawski "Praca w Warszawie". Przynajmniej jeszcze kilka
    miesiecy temu oferowali to informujac w lokalnych dodatkach "Praca".

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-11-12 12:44:59
    Od: "Nika" <k...@g...pl>

    Sorka, moze zle sprecyzowalam pytanie.
    Chodzi mi o WEB SIDE.

    Pytanie moje to jakie strony internetowe polecacie.

    --
    Nika
    GG 536 62 64

  • 4. Data: 2004-11-12 12:56:11
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 13:44:59 +0100, Nika <k...@g...pl>
    napisał:

    > Sorka, moze zle sprecyzowalam pytanie.
    > Chodzi mi o WEB SIDE.
    > Pytanie moje to jakie strony internetowe polecacie.

    Przepraszam za nieporozumienie.
    Myslalem, ze szukasz najlepszej formy znalezienia PRACY.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-11-12 13:02:15
    Od: "Nika" <k...@g...pl>

    Nie uwazasz inetu za dobre narzedzie do poszukiwania pracy ?

    Tak z drugiej strony to pewnie masz racje. Ja tez jestem przekonana, ze
    efektywniej znalezc to tak jak pisales przez GW
    Ale moze jednak warto takze zapisac swoje aplikacje na paru .com-ach ?
    --
    Nika
    GG 536 62 64

  • 6. Data: 2004-11-12 13:09:51
    Temat: Re: najlepsze dla Warszawy [OT]
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Nika wrote:
    > Sorka, moze zle sprecyzowalam pytanie.
    > Chodzi mi o WEB SIDE.

    co to jest "WEB SIDE"?

    B.

  • 7. Data: 2004-11-12 13:10:48
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Nika wrote:
    > Ale moze jednak warto takze zapisac swoje aplikacje na paru .com-ach ?

    Co to znaczy "zapisać aplikacja na paru .com-ach"? Czy to ma związek z
    Comarch?

    B.

  • 8. Data: 2004-11-12 13:13:28
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 14:02:15 +0100, Nika <k...@g...pl>
    napisał:

> [...]
    > efektywniej znalezc to tak jak pisales przez GW
    > Ale moze jednak warto takze zapisac swoje aplikacje na paru .com-ach ?

    Serwisy ogolnopolskie (hrk. jobpilot, + co znajdziesz w google),
    ewentualnie mozesz zapytac sie tutaj, co polecaja z agencji posrednictwa,
    gdzie mozna podeslac CV(przygotuj sie na czesc postow typu "wiesniaki won
    z Warszawy")

    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 9. Data: 2004-11-12 13:21:01
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Bronek Kozicki napisał:

    > co to jest "WEB SIDE"?

    To ta strona ekranu, po której jest sieć. Ta druga nazywa się
    prawdopodobnie user side.

    pozdrawiam

    --
    ____ ___ _| |_ ___ Zbigniew Tuźnik; gg 5900155
    |_ _/| -_| | |_ | -_| "Smok jako zjawisko termodynamiczne