PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2004-11-12 09:09:25
    Temat: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "masia" <m...@i...pl>

    Witam Wszystkich

    Mam takie pytanie w tym miesiącu pobrałam ostatni zasiłek dla bezrobotnych
    czy przysługuje mi jakies przedłużenie tego zasiłku czy raczej nie mam
    skończone 50 lat i przepracowane 28 lat. Czy ma to jakies znaczenie że mam
    ciężką sytuację materialną, jeszcze niepełnoletniego syna a mąż pracuje
    tylko na pół etatu i nieweile zarabia?

  • 2. Data: 2004-11-12 14:09:28
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    Istnieje jeszcze pomoc społeczna i zasiłki z urzędu gminy. Myślę że w opiece
    społecznej będą Ci umieli wskazać źródła pomocy na jakie masz szansę w
    Twojej sytuacji.

    Powodzenia