PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - jak? › list motywacyjny - jak?
    From: xmarcel <x...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: list motywacyjny - jak?
    Date: Mon, 27 Mar 2006 16:12:46 +0000

    witam wszystkich serdecznie
    chce napisac list motywacyjny, pracodawca niejest mi znany, list
    bedzie wyslamy mailem do "lowców glów". wszystkie wzory listow jakie
    widzialem byly adresowane do kontretnego pracodawcy, wiec teraz
    niewiem jakich zwrotow uzywac? podpowiedzcie cos.
    i jeszcze jedno : cv i list mot mam wyslac mailem - jak to technicznie
    zrobic? CV w tresci a list w zalaczniku? czy moze list i cv w
    zalacznikach?

    TIA

    pozdrawiam
    marcin