PracaGrupypl.praca.szukana › [legnica.net.pl] niania dla twojego dziecka!

  • 1. Data: 2011-01-20 20:21:18
    Temat: [legnica.net.pl] niania dla twojego dziecka!
    Od: Klaudia<1...@l...net.pl>

    witam. podejme sie opieki nad dzieckiem od poniedzialku do piatku. lubie
    rysowac, malowac, wycinac i wszystko to co pomoze rozwijac kreatywnosc
    twojego dziecka. interesuje mnie opieka nad jednym dzieckiem na dluzszy
    okres czasu. weekendowe prace oraz dorywcze odpadaja. jestem 22 letnia
    energiczna osoba. przy odpowiedniej pogodzie lubie spacerowac. bez nalogow.
    miesieczne wynagrodzenie 500zl. centrum legnicy.

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=81819
    Dodaj swoje ogłoszenie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia_a
    dd