PracaGrupypl.praca.dyskusje › legitymacja prasowa

  • 1. Data: 2002-03-31 21:15:24
    Temat: legitymacja prasowa
    Od: "Druid" <d...@w...pl>

    przeszukałem archiwum ale nie znalazłem nic poza kilkoma wzmiankami, więc:

    Co to właściwie jest?
    Bo:
    Na wiele imprez, jak słyszałem, potrzeba i tak akredytacji organizatora
    Poza tym kto ją (leg.pras.)może mieć czy tylko dziennikarze?
    A reporterzy agencji fotograficznych?

    I jeszcze a pro pos ww. agencji foto.:
    (a może _przede wszystkim_)

    Czy można po prostu założyć firmę: agencja fotograficzna 'Bzdziunia' i
    samemu wydrukować sobie legitymację (i będzie ona oficjalnie
    'działała' -
    oficjalnie tzn bez pomocy niewiedzy ochraniarzy i/lub pięknych oczu
    i/lub 10
    zeta), czy też na tego typu agencje trzeba mieć koncesję albo co.
    Bo zakładam, że nie trzeba być przywiązanym do cudzego żłoba, żeby robić
    zdjęcia, które potem wykorzysta się w albumach...

    Bardzo proszę o odpowiedź
    pozdrawiam wszystkich i życzę przy okazji Spokojnych, Słonecznych i Dobrych
    Świąt...
    Druid

  • 2. Data: 2002-04-03 10:33:06
    Temat: Re: legitymacja prasowa
    Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl>

    Użytkownik "Druid" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na wiele imprez, jak słyszałem, potrzeba i tak akredytacji organizatora
    > Poza tym kto ją (leg.pras.)może mieć czy tylko dziennikarze?

    Hi,
    Kiedys jak studiowalam w Wawie w Wyzszej Szkole Dziennikarstwa im.
    Wankowicza to nas obdarowali takimi wlasnie legitymacjami.
    Z tego co pamietam to dzieki tej legitymacji chodzilam na pokazy
    przedpremierowe filmow, konferencje prasowe np. rzadu, za darmo wchodzilam
    na targi roznego rodzaju i na wystawy.

    Valentine

  • 3. Data: 2002-04-03 21:52:57
    Od: "roodee" <r...@p...onet.pl>

    hey. wchodzisz za darmo praktycznie na wszystko. jak cie nie chce wpuscis to
    sciema, ze obsmarujesz w radio czy prasie i mieknie przewaznie rura... a na
    przedpremierowe pokazy filmow, wystawy itp to bez prasowki nie wejdziesz...
    ogolnie to same korzysci

    pawel chalacis
    r...@p...onet.pl
    http://www.roodee.host.sk