PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurrier

  • 1. Data: 2006-11-06 14:41:43
    Temat: kurrier
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Jakie sa zarobki? pytam bo szacuje place w mojej firmie kurrierskiej.

  • 2. Data: 2006-11-06 19:01:31
    Temat: Re: kurrier
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    > Jakie sa zarobki? pytam bo szacuje place w mojej firmie kurrierskiej.

    Oj chyba nie pracujesz w prawdziwej kurierce. Dochod kuriera uzalezniony
    jest ot tzw "stopow" czyli doreczen, ilosci paczek, kilogramow, strefy
    doreczen. Rozne firmy maja rozne sposoby tego obliczania. Powiem ci ze w
    firmie kurierskiej w Szczecinie (bez nazwy) leniwy kurier ma przychodu
    miesiecznie ok 3 tys. a pracowity i sprytny moze miec i 8-9 tys. zl.
    Podkreslam przychodu. Od tego odejmij koszty eksploatacji auta, ZUS i
    amortyzacje.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 3. Data: 2006-11-06 19:49:47
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 6 Nov 2006 20:01:31 +0100, Janusz <h...@o...pl>
    w <eio0sk$jlj$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Oj chyba nie pracujesz w prawdziwej kurierce. Dochod kuriera uzalezniony

    To troll (taki spod śmierdziawkowego mostu), poczytaj sobie:
    http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=lSFn
    lxIAAABCxfIJmi07kUo3UC3kwYA4x_3eFpN7JtqUi3zumvASbQ&h
    l=pl

    > Janusz

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 4. Data: 2006-11-07 13:30:18
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Janusz napisał(a):

> [...]
    > firmie kurierskiej w Szczecinie (bez nazwy) leniwy kurier ma przychodu
    > miesiecznie ok 3 tys. a pracowity i sprytny

    zatrudnia innych do pracy

  • 5. Data: 2006-11-07 13:32:57
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > To troll (taki spod śmierdziawkowego mostu)

    To twoj kuzyn pewnie. hahaha

    , poczytaj sobie:

    Cieciu, znalazlem sobie w googlach sam.
    I SSAJ MI PENISA.

    > http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=lSFn
    lxIAAABCxfIJmi07kUo3UC3kwYA4x_3eFpN7JtqUi3zumvASbQ&h
    l=pl

    > ja czyli jakub

    Ty czyli jakub pold...pek.