PracaGrupypl.praca.dyskusjekilka pytań o odejście ? › kilka pytań o odejście ?
    From: "||" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: kilka pytań o odejście ?
    Date: Sat, 30 Aug 2003 17:00:00 +0200

    1. jeżeli że związku na staż pracy wychodzi że termin "rozstania" z
    pracodawdą wynosi 3 miesiące a ja "dogadam" się z pracodawcą na miesiąc to
    czy te ustalenia trzeba sporządzić pisemnie ?? pytam dla pewności czy
    pracodawca nie może nagle się rozmyślić i będę musiał pozostać jeszcze 3
    miesiące a mi zależy na czasie no bo drugi pracodawca już czeka?

    2. jeżeli w okresie wypowiedzenia np 1 miesiąc moja żona która jest w ciąży
    urodzi to czy moje pójście na okres 2 tygodni na urlop opiekuńczy wiąże się
    z przedłużeniem okresu tego miesięcznego wypowiedzenia czy też wlicza się w
    niego (a jak jest gdy wykracza poza niego tzn. okres wypowiedzenia np do
    31.09 a L4 do 07.10.) ?

    3. właściwie to pytanie 2 w drugą stronę ...czy mogę wypowiedzieć prace gdy
    JUŻ JESTEM na urlopie opiekuńczym (L4) nad żoną która urodziła czy też musze
    czekać do powrotu do pracy aby móc wypowiedzieć umowę ??