PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka jest twoja wada?

  • 1. Data: 2005-11-30 19:41:15
    Temat: jaka jest twoja wada?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    co odpowiadacie, jak was o to pytaja na rozmowach wstepnych?

  • 2. Data: 2005-11-30 19:50:06
    Temat: Re: jaka jest twoja wada?
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > co odpowiadacie, jak was o to pytaja na rozmowach wstepnych?

    Odpowiadam zawsze jednym słowem: gadulstwo.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-11-30 19:54:59
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiadam zawsze jednym słowem: gadulstwo.

    czyli gadasz zamiast pracowac, tak?! nie mowia tak?:)

  • 4. Data: 2005-11-30 20:11:43
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    siliana napisał(a):
    > co odpowiadacie, jak was o to pytaja na rozmowach wstepnych?

    To zależy od kontekstu. Moja, ach, jakże wspaniala kreatywność z
    pewnością fatalnie nie pasowałaby do pracy w księgowości. No ale na
    stanowisku prezesa Coca Coli to chyba może być, no nie? ;-)

  • 5. Data: 2005-11-30 20:43:18
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    > To zależy od kontekstu. Moja, ach, jakże wspaniala kreatywność z pewnością
    > fatalnie nie pasowałaby do pracy w księgowości.

    he he - dobre porownanie:)

  • 6. Data: 2005-11-30 22:04:31
    Od: Carrie <carrie@[wytnij-to]epf.pl>

    Wed, 30 Nov 2005 20:41:15 +0100, "siliana" <t...@o...pl>
    wystukał/-a pracowicie:

    >co odpowiadacie, jak was o to pytaja na rozmowach wstepnych?

    -1,5 dioptrii.

    Pozdrawiam, Carrie

  • 7. Data: 2005-12-01 08:26:41
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    siliana wrote:

    > co odpowiadacie, jak was o to pytaja na rozmowach wstepnych?

    chcę zarabiać porządne pieniądze!