PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zapytac o podwyzke??

  • 11. Data: 2003-12-09 14:54:24
    Temat: Re: jak zapytac o podwyzke??
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > nie tylko w Polsce. w USA to tez standard.
    > chcesz awansowac? zmien prace.
    > chcesz zarabiac znaczaco wiecej? zmien prace.
    > dopiero jak zagrozisz realnie pracodawcy (rzucisz wyowiedzenie na stol)
    > to zaczynaja cie serio traktowac.
    > wszedzie tak jest.

    szkoda ze takich rzeczy nie uczy sie w szkole :-(
    no ale coz mialem miekkie serce i twarda dupe.

    W firmie nie zostalem, bo nie zawsze jak bede chcial podwyzke, bede mial w
    zanadrzu inna prace.

    A w nowej firmie zawsze jest szansa ze jednak potraktuja mnie powaznie.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

  • 12. Data: 2003-12-10 00:12:57
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 9 Dec 2003 15:54:24 +0100
    "Michal Talaga" <m...@i...pl> wrote:

    > szkoda ze takich rzeczy nie uczy sie w szkole :-(

    zwykle to bywalo tak, ze tego typu wiedze przekazywali rodzice dzieciom,
    na podstawie swoich wlasnych doswiadczen z calego zycia...

    .. ale na co teraz mlodym ludziom moga sie przydac rady pochodzace z
    czasow realnego socjalizmu?

    > W firmie nie zostalem, bo nie zawsze jak bede chcial podwyzke, bede
    > mial w zanadrzu inna prace.
    >
    > A w nowej firmie zawsze jest szansa ze jednak potraktuja mnie
    > powaznie.

    dokladnie.
    poza tym zbyt dlugie "zasiadaywanie sie" w jednej firmie ma sens tylko
    wtedy, kiedy sa jakies realne perspektywy awansu. jesli takich nie ma,
    lepiej sie rozejrzec za czyms innym...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun