PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak wymusic na b. pracodawcy .....

  • 1. Data: 2004-03-25 11:50:04
    Temat: jak wymusic na b. pracodawcy .....
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    ..... przeslanie przez niego do ZUS-u druku Z3 ??

    Szczególowo:

    dwa tygodnie przed koniec okresu na jaki zawarta byla umowa o prace
    zacchorowalem powaznie i oczywiscie umowa nie zostala przedluzona, na
    zwolnieniu jestem juz 2 miesiac a dotad ZUS nie wyplaciel mi zasilku
    chorobowego za okres po ustaniu stosunku pracy tlumaczac sie brakiem druku
    Z3, którego, mimo kolejnych upomien nie przesyla pracodawca .... Ponoc ZUS
    nie ma zadnych mozliwosci prawnych aby wystawienie takiego druku przez b.
    paracodawce wymusic. Moje telefony i prosby do pracodawcy nie pomagaja, po
    prostu wiem, ze ma on satysfakcje z tego ze moze jeszcze jakos zrobic mi pod
    górke. Czy jest jakis sposób na to aby wreszcie otrzymac nalezny mi zasilek
    chorobowy ??

    Pozdrawiam
    -pp

  • 2. Data: 2004-03-25 16:55:40
    Temat: Re: jak wymusic na b. pracodawcy .....
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > górke. Czy jest jakis sposób na to aby wreszcie otrzymac nalezny mi zasilek

    Zgłoś sprawę do Okręgowej Inspekcji Pracy. Oni mu pomogą znaleź odpowiedni
    druk. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-03-25 19:56:23
    Od: "jerzboro" <j...@p...onet.pl>

    > Zgłoś sprawę do Okręgowej Inspekcji Pracy. Oni mu pomogą znaleź odpowiedni
    > druk. Pozdrawiam.

    Skąd przekonanie, że Okręgowa Inspekcja Pracy ma zajmować się sprawami
    zasiłku chorobowego ?
    Przecież to jest ewidentnie sprawa ZUS. Z treści postu wynika, że jest już
    po rozwiązaniu stosunku pracy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-26 15:14:02
    Od: KubaTyszko <k...@l...pl>

    niewazne czy w trakcue pracy czy po ale pracodawca nie wywiazal sie ze
    swoich obowiazkow a to juz na pewno zainteresuje inspekcje pracy.