PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za...

  • 1. Data: 2003-02-21 09:29:31
    Temat: ile za...
    Od: b...@o...pl

    Ile można wziąć za napisanie arkusza w Excelu? Oczywiście zależy to od stopna
    skomplikowania, zamożności zleceniodawcy itp. ale chodzi mi o _rząd_ wielkości,
    jakieś realne widełki. I drugie pytanie: czy realizując takie zlecenie
    praktykuje się w umowie serwisowanie tego przez określony czas? (przydatne przy
    skomplikowanych arkuszach) Jeśli tak to czy za dodatkowym wynagrodzeniem?

    Pozdrawiam serdecznie

    B.

  • 2. Data: 2003-02-23 08:26:51
    Temat: Re: ile za...
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    przy
    > skomplikowanych arkuszach) Jeśli tak to czy za dodatkowym wynagrodzeniem?

    Zależy co to ma robic ?
    jeśli zastępować w godny sposob jakas wyszukana aplikacje, to i do 1000 zl ,
    jak sądzę.
    No i zalezy chyba od tego, ile czasu musisz na to poswięcić ?
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-02-24 19:54:37
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    za mało sczegółów

    za arkusz w excel pobierajacy dane z ms sql i genrujacy raporty oraz
    zapisujacy logi i wyniki to txt to nawet 20.000 PLN ot taka branża , lepiej
    policzyć sobie czas poświęcony na stworzenie np 200 PLN za godzine .
    lecz wez pod uwage czy trzeba bedzie go aktualizaowac / konserwowac ? i czy
    jest to jednorazowe czy potem beda tlefony od uzytkowników "prosze pana a
    gdzie wpisac .............." itp itd

    rafal