PracaGrupypl.praca.dyskusje › granica?

  • 1. Data: 2002-06-29 14:49:37
    Temat: granica?
    Od: "MichelDiabolo" <b...@g...pl>

    Wie ktos moze, czy do wjechania do Szwecji wymagane sa jakies pieniadze
    ktore beda sprawdzac? Jesli tak to ile?

    Dzięki

  • 2. Data: 2002-06-29 15:07:49
    Temat: Re: granica?
    Od: "Tomik" <p...@p...onet.pl>

    > Wie ktos moze, czy do wjechania do Szwecji wymagane sa jakies pieniadze
    > ktore beda sprawdzac? Jesli tak to ile?
    >
    > Dzięki

    Ja zawsze zabieram około 400zł zamieniowych na korony i mnie zawsze
    wpuszczają

    Tomik

  • 3. Data: 2002-06-30 15:19:51
    Temat: Odp: granica?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik MichelDiabolo <b...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Wie ktos moze, czy do wjechania do Szwecji wymagane sa jakies pieniadze
    > ktore beda sprawdzac? Jesli tak to ile?

    NTG, ale jak wygladaja doswiadczenia PT Grupowiczow z kartami platniczymi?
    Straz graniczna/celnicy roznych krajow respektuja je? Czy zadaja okazania
    gotowki?

    --

    pozdrawiam,

    glos