PracaGrupypl.praca.dyskusjegrafik godzin pracy › grafik godzin pracy
    From: "michał t" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: grafik godzin pracy
    Date: Mon, 7 Apr 2003 12:50:06 +0200

    nie śmiejcie się ale...:
    jako student dziennych, moge pracować tylko w wolnym zawodzie albo np.w
    pizzerii jako dostawca....i przedstawiam wam sytuacje:
    przychodzę na godzinę wyznaczoną grafikiem do pracy , a "szef zmiany" mówi
    że jest mało dostaw i wystarczy mu tylu dostawców ilu jest w danym momencie,
    każe czekać(przecietnie minimum godzinę) na ruch, oczywiście nie płaci za
    moje czekanie(a przeciez czas to pieniądz)...ja nie pozwalam na to by
    przesadnie sobie robic ze mnie jaja, ale niektórzy "pizzero"(kolesie od
    robienia pizzy) potrafią 3 godziny czekać na wejście....
    Dawno bym powiedział co o tym myślę, ale szkoda mi tych kilku stów
    miesięcznie. Ja mówie po pół godziny ,że spadam do domu, a oni po krótkiej
    polemice : "będziesz pod telefonem , dobrze?"...

    Czy mam jakąś podstawę prawną aby się z nimi kłócić?(mam zamiar zrobic
    porządek z tym brakiem umiejętności prowadzenia firmy przez bandę
    niewykształconych, słabo zorganizowanych "dzieciaków")