PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma VEBSO - co sadzicie › firma VEBSO - co sadzicie
  • Data: 2002-09-05 20:10:34
    Temat: firma VEBSO - co sadzicie
    Od: "przemo" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co sadzicie o pracy w tym systemie. Ich strona to: www.vebso.com a kod to
    9668191.(zalogujcie sie jako gosc wpisujac obojetnie jakie imie uzytkownika
    a ponizej ten numer) Dostalem propozycje pracy w tym systemie ale robi to na
    mnie wrazenie czegos na ksztalt piramidy - tym wiecej zarobisz im wiecej
    ludzi wciagniesz. Niczym sie nie ryzykuje bo nic nie trzeba wplacac na
    poczatek. Robisz zakupy w ich sklepie za co dostajesz punkty, ktore potem
    wymienisz na pieniadze (czyli mozna byc samemu w tym systemie ale wtedy
    wyciagniesz z 200 zeta na 3 miechy robiac zakupy u nich a nie w sklepie).
    Najwiecej mozna zarobic jak sie kogos wciagnie w to bo wtedy on robiac
    zakupy robi dla ciebie pieniadze - ale to juz piramida. Napiszcie co o tym
    sadzicie bo na spotkaniu pieknie gadali, ale na mnie robi to wrazenie
    jakiegos matactwa. No i jeszcze jedna podejrzana sprawa - trzeba podpisac z
    nimi umowe na 5 lat - nie czytalem jej ale wydaje mi sie, ze w najgorszym
    razie mozna nie robic zadnych zakupow u nich i nikogo nie wciagac po prostu
    nic nie zarabiajac - tak wiec niczym sie nie ryzykuje, ale zalezy mi na
    waszej opini bo nie chce wyjsc na frajera. Moze ktos spotkal sie juz z nimi.
    Napiszcie prosze co o tym wszystkim sadzicie.
    Pozdrawiam. Przemo