PracaGrupypl.praca.dyskusje › employer on edge - 48h

  • 1. Data: 2006-10-30 20:01:01
    Temat: employer on edge - 48h
    Od: Anna Woźniak <a...@e...pl>

    Minęło 48 godzin od uruchomienia strony. Czas na pierwsze podsumowanie.
    W przeciągu sobotniego wieczora i całej niedzieli portal odwiedziło 519
    osób. Statystyki za dzień dzisiejszy nie są jeszcze dostępne.

    Obserwując ruch na stronie zauważyłam, że istnieje duża ciekawość
    dotycząca poznania opinii o pracodawcach. Jednocześnie ze względu na
    swój młody wiek strona jest pod tym względem uboga, zatem główna
    aktywność odwiedzających skupia się na newsach ze strony głównej. Jak
    wiadomo na każdym zebraniu jest tak, że ktoś musi zacząć pierwszy? więc
    piszcie bo jak nie Wy to kto? Jak nie teraz to kiedy?

    Pozdrawiam,
    Ania

  • 2. Data: 2006-10-30 20:09:21
    Temat: Re: employer on edge - 48h
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Anna Woźniak wrote:
> [...]
    > wiadomo na każdym zebraniu jest tak, że ktoś musi zacząć pierwszy? więc
    > piszcie bo jak nie Wy to kto? Jak nie teraz to kiedy?

    Hola, hola... to nie mój biznes, tylko Twój :)

    --
    pozdrawiam,
    Michał