PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyskryminacja zatrudniania

  • 51. Data: 2008-03-30 22:11:12
    Temat: Re: dyskryminacja zatrudniania
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 29 Mar 2008 22:28:13 +0100, "gargamel" <s...@d...na>
    wrote:

    >zdziwiłem się baaardzo, a gdzie to tak jest?

    Wszędzie. Poczytaj Einsteina.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 52. Data: 2008-03-31 08:48:59
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Wszędzie. Poczytaj Einsteina

    wybacz, nie wszędzie, daj przykład, bo nie wiadomo o co ci chodzi?

  • 53. Data: 2008-03-31 11:07:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 31 Mar 2008 10:48:59 +0200, "gargamel" <s...@d...na>
    wrote:

    >wybacz, nie wszędzie, daj przykład, bo nie wiadomo o co ci chodzi?

    Co nie wszędzie? Na dzień dobry - wszechświat jest zamknięty,
    skończony. Teraz zastanów się, jak w takim wszechświecie może się
    zmieścić euklidesowa prosta, która przecież jest nieskończona?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 54. Data: 2008-03-31 16:53:13
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Co nie wszędzie? Na dzień dobry - wszechświat jest zamknięty,
    > skończony. Teraz zastanów się, jak w takim wszechświecie może się
    > zmieścić euklidesowa prosta, która przecież jest nieskończona?

    wybacz, jest wiele teorii na temat wszechświata, ale to tylko teorie (trzeba
    o tym pamiętać), a jaki on jest naprawdę, tego nigdy się nie dowiemy i tyle,

    a jaka teoria mówi o zamkniętym wszechświecie?, bo ja myślę że jest
    nieskończony, niemniej nie ma to wpływu na prostą

    a co do prostej to jest pojęcie podstawowe (tak jak wiele pojęć w
    matematyce, fizyce i gdzie tam jeszcze), czyli niedefiniowalne i nie
    podlegające dyskusji, po prostu prosta jest zawsze prosta, tak jak koło jest
    okrągłe,

  • 55. Data: 2008-03-31 22:58:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 31 Mar 2008 18:53:13 +0200, "gargamel" <s...@d...na>
    wrote:

> [...]
    >matematyce, fizyce i gdzie tam jeszcze), czyli niedefiniowalne i nie
    >podlegające dyskusji, po prostu prosta jest zawsze prosta, tak jak koło jest

    Tyle, że taka prosta w naturze nie występuje. Znaczy - w przesztreni
    jaką sobie wymyślisz, może być. Natomiast we wszechświecie w jakim
    zyjemy, przez zakrzywienie czasoprzestrzeni - niestety nie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 56. Data: 2008-04-01 21:44:15
    Od: tren R <t...@p...pl>

    gargamel pisze:

    > zdziwiłem się baaardzo, a gdzie to tak jest?

    przeważnie jak drogowcy spierdolą robotę

    --
    http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
    http://siodme.niebo.patrz.pl

  • 57. Data: 2008-04-01 21:45:42
    Od: tren R <t...@p...pl>

    gargamel pisze:

    > nie przesadzaj, podstawówkę pewnie skończyłeś, a dyskusja w tej kwestii nie
    > wychodzi poza ten poziom, a 2+2 =4 prawda?

    ja mówię, że nie znam się na matematyce, a nie na rachunkach

  • 58. Data: 2008-04-01 21:48:07
    Od: tren R <t...@p...pl>

  • 59. Data: 2008-04-02 11:59:28
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Tyle, że taka prosta w naturze nie występuje. Znaczy - w przesztreni
    > jaką sobie wymyślisz, może być. Natomiast we wszechświecie w jakim
    > zyjemy, przez zakrzywienie czasoprzestrzeni - niestety nie.

    widzę że ciągle trzymasz się żonglerki encyklopedycznymi hasłami typu
    czasoprzestrzeń itd... , ale podaj szczegóły, odnieś się do konkretnego
    wątku na który odpowiadasz (wiem że o tym w encyklopediach nie piszą)

    no to powiedz mi gdzie ci się ta przestrzeń zakrzywia? u ciebie za domem?
    chętnie się temu zjawisku przyjrzę.

    p.s. u mnie na trzeźwo nic się nie zakrzywia:O)

  • 60. Data: 2008-04-02 12:06:43
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > przeważnie jak drogowcy spierdolą robotę

    u nich to normalne, ale to są humaniści i nie chwalą się znajomością nauk
    ścisłych bo wstyd:O)
    z doświadczenia wiem że u nich na porządku dziennym są poezje i rozprawki
    typu: "ku rwa, ku rwa, du pa, hu... /i tak godzinami/

    a potem walą się takie budynki jak hala w katowicach, a projektanci udają
    romantycznych kochanków i próbują się wieszać:O(