PracaGrupypl.praca.dyskusje'doswiadczenie' › 'doswiadczenie'
  • Data: 2003-08-30 18:45:56
    Temat: 'doswiadczenie'
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...

    Jestem młodym informatykiem (jeszcze studia -zaoczne).
    7 miesięcy pracowałem w dużej, znanej firmie (w zawodzie).
    (tam oczywiście zdobyłem sporo dodatkowych umiejętności).
    W ostatnim miesiącu nie dałem już rady w 'starej firmie' i dostałem
    pracę na państwowej posadzie (też jako informatyk, wdrożeniowiec).

    Czy za np. pół roku - rok będzie mógł potencialny pracodawca
    (nie mówię, że tak krótko zostanę na obecnej posadzie...) powiedzieć,
    że mam już doświadczenie ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl