PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mam się "przystosować"? › czy mam się "przystosować"?
  • Data: 2002-10-22 16:33:38
    Temat: czy mam się "przystosować"?
    Od: "nininka" <w...@a...eu.org.zadnych-ogłoszeń> szukaj wiadomości tego autora

    Z góry przepraszam, że może OT
    Jestem zatrudniona w firmie od 5 lat, przed dwoma tygodniami wróciłam do
    pracy po urlopie wychowawczym i pracuję w zupełnie nowym dziale. Problem
    pojawił się praktycznie pierwszego dnia, kiedy okazało się, że rządy
    sprawuje tam koleżanka na równorzędnym stanowisku, dziewczyna jest "znajomą"
    głównej szefowej, donosi jej, skarży na innych pracowników a szefowa bierze
    to wszystko za dobrą monetę. Nie był by to wielki problem - wiadomo wtyczki
    są prawie wszędzie - ale dziewczyna jest do tego osobą agresywną, chamską,
    wulgarną - po prostu molestuje psychicznie cały dział. Denerwuję się tym
    bardziej, że dostałam już od niej pierwsze ostrzeżenie, koleżanki radzą mi
    "olewanie", bo inaczej można zwariować i przyzwyczaić się, kilka osób
    zrezygnowało już z jej powodu z pracy, kilka odeszło na wyraźne polecenie
    szefowej (jawny wpływ wtyczki). Kierownik działu nie słucha już skarg,
    rozkłada ręcę mówiąc, że nie można nic zrobić.....
    No właśnie a może można jakoś temu zaradzić (zjednoczenie działu przeciwko
    niej nie będzie mialo miejsca - wszyscy się boją).
    A może podpowiecie mi jak powinnam się zachować gdy zacznie wydawać mi
    polecenia (tylko na to czekam) albo atakować przekleństwami (z czego jest
    znana). Podpowiedzcie coś... Tak cieszyłam się na powrót do pracy a tu
    okazuje się, że może być koszmarnie.....
    Kurcze - z nerwów nie mogę spać:)
    Pozdrawiam.

    --