PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mam się "przystosować"? › Re: czy mam się "przystosować"?
  • Data: 2002-10-23 05:12:09
    Temat: Re: czy mam się "przystosować"?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "nininka" <w...@a...eu.org.zadnych-ogłoszeń> writes:

    [...]

    > A może podpowiecie mi jak powinnam się zachować gdy zacznie wydawać mi
    > polecenia (tylko na to czekam) albo atakować przekleństwami (z czego jest

    powiedz spokojnie ze polecenia to akceptujesz tylko od swojej
    szefowej.
    nie od niej.

    co do przeklenstw: nie wiem niestety co ci powiedziec. jesli nie ma
    zadnego punktu na temat zachowania sie w miejscach publicznych (moze
    cos jest w kodeksie wykroczen?), to pewnie bedziesz musiala zmilczec.

    > znana). Podpowiedzcie coś... Tak cieszyłam się na powrót do pracy a tu
    > okazuje się, że może być koszmarnie.....
    > Kurcze - z nerwów nie mogę spać:)

    przede wszystkim sie nie przejmuj - to tylko praca, a ta kobieta
    zeruje wlasnie na tym, ze inne sie jej boja i sie przejmuja.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net