PracaGrupypl.praca.dyskusje › coś o firmie

  • 1. Data: 2005-06-27 14:13:13
    Temat: coś o firmie
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów coś słyszał na temat firmy MT Marketing? O jej
    charakterze pracy, rotacji pracowników? Z góry dziękuję za wszelkie zdania
    i opinie.

    biedronka
    --
    "W drodze z deszczu pod rynnę jest chwila na uśmiech,
    którego nie należy sobie odmawiać"

  • 2. Data: 2005-06-27 16:03:13
    Temat: Re: coś o firmie
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów coś słyszał na temat firmy MT Marketing? O jej
    > charakterze pracy, rotacji pracowników? Z góry dziękuję za wszelkie zdania
    > i opinie.

    listosci ................ a moze podaj miasto , adres .

    gogle > pośród około 7,030,000

    rafal

  • 3. Data: 2005-06-27 19:51:37
    Od: "biedronka" <b...@w...interia.pl>

    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > listosci ................ a moze podaj miasto , adres .
    >
    > gogle > pośród około 7,030,000

    dzięki, że fatygowałeś się sprawdzić to, ale...

    Nie pytam co to za firma, bo ich stronkę znam, widziałam. Bardziej
    interesuje mnie czy na prawdę zajmują się wdrażaniem tych wszystkich
    programów profesjonalnie czy szukają przedstawicieli handlowych bądź
    akwizytorów, nabijaczy klientów dla zleceniodawców. Jaki jest charakter
    pracy tej firmy. Podobno jest to ogólnopolska firma, która co jakiś czas
    wchodzi na rynek w różnych rejonach Polski, na swojej stronie ogólnikowo
    napisali co robią i czym się zajmują. Oto co zamieścili na swojej stronce w
    zakładce "O nas" Przecież to jest o wszystkim i o niczym.

    " Witamy w MT Marketing

    MT Marketing jest firmą marketingowo-reklamową działającą w ramach Cobra
    Group plc

    Cobra Group plc powstała w 1986 r. i jest największą na świecie organizacją
    marketingowo-reklamową obecną w ponad 30 krajach na świecie oraz
    posiadającą około 1000 biur na 4 kontynentach.

    MT marketing otrzymuje od Cobra Group plc. wsparcie logistyczne, finansowe
    oraz globalnych klientów dla których przeprowadza akcje marketingowe.

    Nasza firma jest odpowiedzialna za wdrażanie i koordynację kampanii
    marketingowych oraz za szkolenie osób będących zarówno na Programie
    Sprzedażowym jak i na Programie Rozwoju Biznesowego.

    Nasi klienci w swoich opiniach często zwracają uwagę na fakt, że liczba
    nowo pozyskanych dla nich klientów, osiągana dzięki działalności
    promocyjnej MT, stale przekracza ich wszelkie oczekiwania. "

    pozdrawiam

    biedronka

  • 4. Data: 2005-06-27 20:13:31
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    biedronka wrote:

    > Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dzięki, że fatygowałeś się sprawdzić to, ale...

    czy naprawde nie rozumiesz, co sie do Ciebie pisze??

    > Nie pytam co to za firma, bo ich stronkę znam, widziałam. Bardziej

    to swietnie ze znasz ich strone; i chyba jestes jedyna osoba, ktora
    posiada ta wiedze; jasno Ci zasugerowana ze w googlach nie mozna
    odszukac strony tej firmy; rownie jasno powiedziano, ze rzucilas
    nazwe, nie podajac nawet jakiego miasta dotyczy ta sprawa... nie
    widzisz w tym nic dziwnego??

    > " Witamy w MT Marketing
    >
    > MT Marketing jest firmą marketingowo-reklamową działającą w ramach Cobra
    > Group plc

    [...]

    google zapytane o ten jak wszystkie pozostale cytaty, ktore wkleilas
    nie znajduje zadnej strony firmy NT Marketing;

    adas;

  • 5. Data: 2005-06-27 21:21:55
    Od: "biedronka" <b...@w...interia.pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > nie podajac nawet jakiego miasta dotyczy ta sprawa...

    to akurat nie ma znaczenia, bo firma ogólnopolska, zdobywa nowe regiony
    Polski, a pytam ludzi z regionów zdobytych przez tę firmę

    > google zapytane o ten jak wszystkie pozostale cytaty, ktore wkleilas
    > nie znajduje zadnej strony firmy NT Marketing;

    proszę bardzo:
    http://www.mtmarketing.pl

    pozdrawiam

    biedronka

    PS nie denerwuj się "Złość piękności szkodzi"

  • 6. Data: 2005-06-27 23:03:36
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    biedronka wrote:

> [...]
    >
    > to akurat nie ma znaczenia, bo firma ogólnopolska, zdobywa nowe regiony
    > Polski, a pytam ludzi z regionów zdobytych przez tę firmę

    <CYTAT>
    Opinie kandydatów:

    Właśnie skończyłem studia...
    Miałam właśnie rok przerwy, podróżowałam i pracowałam...
    Skończyłem szkołę i nie miałem zbyt wysokich kwalifikacji...
    Byłam sfrustrowana moją poprzednią pracą...
    </CYTAT>

    </CYTAT>
    I/II Etap - Nauka podstaw obsługi klienta, sprzedaży oraz zarządzania
    sobą (2/3 tygodnie);
    III Etap – nauka szkolenia innych osób (2/3 miesiące);
    IV Etap – zarządzanie grupą osób(2/3 miesiące);
    V Etap – zarządzania biurem(1/2miesiące);

    Każda osoba, która pomyślnie przejdzie do V etapu rozwoju zawodowego
    awansuje na właściciela biura marketingowego.
    </CYAT>

    dla mnie to jest jakis belkot; sciema w czystej postaci;

    adas;

  • 7. Data: 2005-06-28 08:41:26
    Od: "biedronka" <b...@w...interia.pl>

> [...]
    > awansuje na właściciela biura marketingowego.
    > </CYAT>
    >
    > dla mnie to jest jakis belkot; sciema w czystej postaci;

    też mi się tak wydawało, dlatego pytam grupowiczów czy znają firmę z
    autopsji i czy mogliby coś o niej powiedzieć, a nie tylko opierając sie na
    tym jak firma widzi siebie (bo to akurat jest bardzo subiektywna i mało
    wiarygodna opinia)

    biedronka

  • 8. Data: 2005-06-28 18:17:08
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    ...ciach[]

    Chodziło mi o to , iz firm o takiej nazwie moze byc wiele w calej polsce ,a
    nawet kilka w tym samym miescie
    Co do firm , które na stronie www nie podaja tel lub ylko tel gsm , to mozna
    od razu podziekowac.

    pozdrawiam

    rafal