PracaGrupypl.praca.dyskusjecofnięte świadczenia urlopowe › cofnięte świadczenia urlopowe
  • Data: 2003-08-08 08:07:21
    Temat: cofnięte świadczenia urlopowe
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie przebywam na urlopie i dowiedziałam się [od osoby, która mnie
    zastępuje], że pracodawca wystawił [w czasie już mojego
    urlopu]'zawiadomienie', że z dniem 02 01 2003 (!) do dnia 31 12 2005 cofa z
    powodów finansowych wypłacanie świadczeń urlopowych. [firma zatrudnia 3
    osoby] Już pomijam fakt, że od razu popsuł mi humorek urlopowy, ale.. czy to
    tylko mi się zdaje czy to jest... no "troszkę" nie w porządku...?
    Czy on ma do tego prawo?
    Jak mogę go hmm "odwieść" od tego zamiaru i czy w ogóle jest to możliwe?
    Będę bardzo wdzięczna za wszelkie rady.

    pozdrawiam

    Maja.