PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wiecie o pracy w szkolach Helen Doron?? › co wiecie o pracy w szkolach Helen Doron??
  • Data: 2003-08-24 10:28:11
    Temat: co wiecie o pracy w szkolach Helen Doron??
    Od: "Marysia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie wiekszosc osob zwiazanych z nauczaniem j. angielskiego, slyszala o
    metodzie Helen Doron.
    Natknelam sie ostatnio na jedna ze szkol, gdzie dowiedzialam sie, ze mozna u
    nich pracowac jako lektor, jesli ukonczy sie organizowany przez nich 4
    dniowy kurs (za 2500 zl!).

    Co dziwne, wyglada na to, ze nie trzeba miec zadnych certyfikatow, wystarczy
    oceniona pobieznie przez pracownika szkoly znajomosc jezyka...

    Powiem szczerze: wydaje mi sie to przekretem typu "placisz 2500 z kurs
    (niewiele zreszta wart, jesli ma sie doskonala znajomosc jezyka, poprata
    masa certyfikatow oraz skonczone studia psychologii o specjalizacji dzieci i
    mlodziez), nie dajemy ZADNEJ gwarancji pracy, a jesli nawet cie zatrudnimy
    (co wedlug moich wiadomosci nie jest zatrudnieniem, tylko wspolpraca oparta
    o kontrakt menedzerski), to uczniow musisz szukac sama, a co zarobisz, to w
    30% twoje, w 70% nasze"...

    Wiem, ze jestem baaardzo sceptyczna, moze to w rzeczywistosci jest bardzo
    uczcciwe i oplacalne dla wszystkich stron??
    Niniejszym zapytuje: czy macie jakies doswiadczenia w tym zaskresie??
    Blagam napiszcie! czy warto inwestowac 2500?

    Pozdrawiam, Marysia