PracaGrupypl.praca.dyskusje › co oznacza LE??????

  • 1. Data: 2002-07-13 13:25:11
    Temat: co oznacza LE??????
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    Hejka, zastanawiam sie nad zalozeniem wlasnej firmy, teraz rozgladam sie za
    programami ktore byly by mi potrzebne do pracy i np nie wiem co oznacza
    skrot LE przy produkcie Photoshop LE 5.0 WIN chodzi o to ze nie moze zostac
    wykorzystany do tworzenia licencjonowanych grafik na sprzedaz czy cos
    innego?

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216

  • 2. Data: 2002-07-13 13:39:43
    Temat: Re: co oznacza LE??????
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "kijan" <k...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    zostac
    > wykorzystany do tworzenia licencjonowanych grafik na sprzedaz czy cos

    LE czyli limitowana wersja.... znaczy nie obsługuje cmyk i ma mniej
    wbudowanych funkcji... [do sieci wystarczy.... ale nie ma tez Image Redy]

  • 3. Data: 2002-07-13 13:42:43
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    Dzieki za info.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216

  • 4. Data: 2002-07-13 14:25:48
    Od: "Remigiusz Szwed" <r...@i...pl>

    > LE czyli limitowana wersja.... znaczy nie obsługuje cmyk i ma mniej
    > wbudowanych funkcji... [do sieci wystarczy.... ale nie ma tez Image Redy]

    no i ograniczenie na ilosc warstw do bodajze kilku (moj przecietny projekt
    www ma kilkadziesiat warstw - menusy itp), do tego brak modulu tnacego Image
    Ready - ciecie reczne projektu to meczarnia, choc sie tak robilo za czasow
    PS 4.0:_) Moze lepiej darmowy Gimp, ewentualnie duzo tanszy od Photoshopa
    Fireworks?

    pozdrowka, Remik

  • 5. Data: 2002-07-13 14:29:19
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    > Fireworks?

    Kiedys sie nim bawilem i jednak wole PS bo juz "potrafie" sie nim w miare
    poslugiwac.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216

  • 6. Data: 2002-07-16 06:39:59
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    Piotr ?ebrowski wrote:

    > U?ytkownik "kijan" <k...@k...com> napisa? w wiadomo?ci
    > za
    > zostac
    >
    > LE czyli limitowana wersja.... znaczy nie obs?uguje cmyk i ma mniej
    > wbudowanych funkcji... [do sieci wystarczy.... ale nie ma tez Image Redy]

    w tym wypadku to raczej Light Edition
    Limited Edition to jest full wypas z dodatkami
    --
    ** eReS **