PracaGrupypl.praca.dyskusje › chce sie zwolnic z pracy, ale?

  • 1. Data: 2006-03-06 22:23:37
    Temat: chce sie zwolnic z pracy, ale?
    Od: l...@w...pl

    jest taka sprawa, pracodawca chce abym podpisal pismo, ktore nie
    pozwoli mi pracowac w tym fachu przez rok po odejsciu z firmy, jak juz
    wiem, napewno tego nie podpisze, ale czy on moze mi za to zrobic
    zwolnienie dyscyplinarne!

  • 2. Data: 2006-03-06 23:12:34
    Temat: Re: chce sie zwolnic z pracy, ale?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Uzytkownik <l...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]
    > pozwoli mi pracowac w tym fachu przez rok po odejsciu z firmy, jak juz
    > wiem, napewno tego nie podpisze, ale czy on moze mi za to zrobic

    wspomnij mu ze bedzie musial Ci placic co najmniej 25% pensji za zupelne friko,
    to moze jzu nie bedzie taki do przodu...

  • 3. Data: 2006-03-07 02:42:04
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

> [...]
    > pozwoli mi pracowac w tym fachu przez rok po odejsciu z firmy, jak juz
    > wiem, napewno tego nie podpisze, ale czy on moze mi za to zrobic

    dyscyplinarki na pewno ci nie da, jednak weź pod uwagę że jak nie masz w tej
    lojalce słowa o wynagrodzeniu, to możesz nią sobie .... ja bym podpisywał
    jakby mi zalezało na tej robocie
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2006-03-07 05:36:07
    Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>

> [...]
    > pozwoli mi pracowac w tym fachu przez rok po odejsciu z firmy, jak juz
    > wiem, napewno tego nie podpisze, ale czy on moze mi za to zrobic

    Ktory pracodawca? ten obecny czy ten przyszly?

    rozumiem ze jest tak: pracujesz w firmie A ale znalazles prace w firmie B.
    Firma A chce zebys podpisal to pismo.

    jezeli tak to wyglada to odpowiedz sobie na pytanie czy firma B jest objeta
    zakazem. Jak jest to nie podpisuj lojalki bo i tak juz zlozyles
    wypowiedzenie. Jezeli nie jest to podpisz na warunkach wyplaty 20-25% pensji
    w okresie zakazu i bierz ta kase.

    A jezeli to ten przyszly (B) to niestety masz problem - ja musialem podpisac
    na 3 miesiace.

    musta

  • 5. Data: 2006-03-07 09:28:48
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwolnienie dyscyplinarne!
    > A jezeli to ten przyszly (B) to niestety masz problem - ja musialem

    Witam,

    Z ciekawosci spytam jakie to moze byc zajecie ?
    Rozumiem ze moge podpisac ze nie bede wspolpracowac
    z klientami / partnerami firmy po odejsciu przez jakis czas - ok.

    Ale skoro potrafie np projektowac domy to niby dlaczego
    po przejsciu do innego biura mialbym ich nie projektowac
    przez np rok ? co mialbym robic ? zostac np ogrodnikiem ?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2006-03-07 10:03:32
    Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>

    > Ale skoro potrafie np projektowac domy to niby dlaczego
    > po przejsciu do innego biura mialbym ich nie projektowac
    > przez np rok ? co mialbym robic ? zostac np ogrodnikiem ?

    ja akurat pracowalem w firmie ktora miala tylko jedna inna firme
    konkurencyjna.

    musta