PracaGrupypl.praca.dyskusjeagroturystyka??? › agroturystyka???
  • Data: 2002-07-23 08:27:40
    Temat: agroturystyka???
    Od: "Waldemar" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Bardzo proszę o Wasze opinie w następującej kwestii.
    Obecnie jestem na wypowiedzeniu i ze znalezieniem pracy jest krucho.
    Posiadam trochę ziemi na wsi, wkoło lasy i czyste powietrze w odległości od
    większego miasta 35 km i tam zająłem się przed rokiem hodowlą strusi, którą
    chciałbym rozwinąć o "mini agroturystykę". Planuję dokupić jeszcze jakieś
    zwierzęta egzotyczne, kucyki, zbudować plac zabaw dla dzieci, ognisko i w
    ten sposób organizować wypoczynek i zabawę dla dzieci z przedszkoli, szkół
    podstawowych, jak również dla indywidualnych gości.
    Oczywiście cały czas rozszerzając ofertę.

    Pozdrawiam
    Waldemar