PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenie z UK › Zlecenie z UK
  • Data: 2006-10-23 18:09:09
    Temat: Zlecenie z UK
    Od: l30n <n...@b...tak.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Aktualnie pracuje na umowę o pracę. Jeszcze jakiś czas temu bawiłem się we
    freelancerke (web). Niedawno otrzymałem dość intratną propozycję zlecenia z
    UK. O ile do tej pory ze zleceniodawcami (wyłącznie from pl) rozliczałem
    się bazując na umowę o dzieło (nie prowadzę DG) to mam wątpliwości w jaki
    sposób sformalizować zlecenie wykonywane w sposób zdalny (kontakt z
    klientem przez emaila / komunikatory). Chętnie wysłuchałbym osób mających
    doświadczenie w zakresie wykonywania zleceń 'z zewnątrz'. Jaką drogą
    najlepiej pobierać wynagrodzenie? Na co zwrócić uwagę?

    Pozdrawiam
    l30n