PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki projektanta instalacji

  • 31. Data: 2010-05-23 22:59:49
    Temat: Re: Zarobki projektanta instalacji
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ht8s6i$mvm$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Nie trzeba uprawnień by tak odpowiadać

    Oczywiście, ale uprawnienia dają lub powinny dawać już na poziomie "zero"
    czyli przed startem gwarancję, że roboty wykona osoba dysponująca fachową
    wiedzą, znajomością zasad i obowiązujących przepisów.
    Idąc Twoim tokiem myślenia mozna przyjąć, że
    Każdy przypadkowy przechodzień może wykonywać operacje neurochirurgiczne,
    Autobus pełen dzieci może prowadzić niezrównoważony psychicznie 15 latek,
    Orzekać w sądzie może dowolny cieć bez żadnej wiedzy i przygotowania
    itd itp
    Pytanie tylko, czy Ty powierzyłbyś wykonanie zadań ważnych, odpowiedzialnych
    mogacych decydować o Twoim lub Twoich bliskich bezpieczeństwie lub życiu
    absolutnie przypadkowej osobie ?
    Przecież w razie czego na takiej osobie da się wyegzekwować
    odpowiedzialność....
    --
    Jackare

  • 32. Data: 2010-05-24 19:02:19
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Papa5merf" <P...@p...pl> napisał w wiadomości

    > jak brakuje ci pszykładu podepszyj się zawaleniem hali w katowicach,
    ok?:O)

    no i ten, co tam za dużo troszkę podpisywał, nie żyje.
    BTW, nawet błędów nie umiesz porządnie robić.

    e.

  • 33. Data: 2010-05-24 19:06:47
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > To przecież bez uprawnień też dostajesz fakturę na której jest kto
    zrobił

    Raczej kto wystawił.

    e.