PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapytanie dot. zwolnienia lekarskiego

  • 1. Data: 2006-06-21 10:33:50
    Temat: Zapytanie dot. zwolnienia lekarskiego
    Od: "mj" <m...@n...com>

    Mam takie pytanie. Otóż czeka mnie dłuższe zwolnienie lekarskie (złamana
    noga). I tu mam pytanko. Jak wygląda sprawa wynagrodzenia za okres
    zwolnienia? Czy przysługuje o w całości czy jest to tylko jakiś określony
    %tej stawki?
    Kto za okres zwolnienia wypłaca mi wynagrodzenie? ZUS czy pracodawca?

  • 2. Data: 2006-06-21 10:58:04
    Temat: Re: Zapytanie dot. zwolnienia lekarskiego
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 21 Jun 2006 12:33:50 +0200, mj napisał(a):

> [...]
    > noga). I tu mam pytanko. Jak wygląda sprawa wynagrodzenia za okres
    > zwolnienia? Czy przysługuje o w całości czy jest to tylko jakiś określony

    ZTCW 80% wynagrodzenia.

    > Kto za okres zwolnienia wypłaca mi wynagrodzenie? ZUS czy pracodawca?

    1-wszy miesiac pracodawca, potem chyba juz ZUS.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-06-22 12:40:00
    Od: "M4r+4" <m...@c...pl>

    Do 33 dni zwolnienia płaci pracodawca wynagrodzenie chorobowe (80%) potem
    jest zasiłek zusowski. Płatny przeze pracodawcę lub zus, w zależności od
    tego czy firma jest uprawniona do wypłaty zasiłków.

    Pozdrawiam - Marta