PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZFSS - zapomoga - musza byc rachunki?

  • 1. Data: 2009-12-05 10:27:58
    Temat: ZFSS - zapomoga - musza byc rachunki?
    Od: moori <f...@o...pl>

    Witam

    W moim zakladzie pracy, do przyznanej zapomogi z ZF?S ??daj? rachunków do wysoko?ci
    przyznanej kwoty. ?eby by?o ciekawiej, wy??czone s? produkty ?ywno?ciowe czy sprz?t
    AGD - reszta dopuszczalna ale tylko ze stawk? VAT 22%.
    A ju? zupe?nie mnie rozbroilo, ?e rachunki-faktury maj? by? wystawione na zak?ad
    pracy...

    Czy mo?e kto? uprzejmie podes?a? jak?? ustawe/ przepis, ?e takich cudów mog?
    wymaga???

    pozdro

    moori

  • 2. Data: 2009-12-05 14:06:54
    Temat: Re: ZFSS - zapomoga - musza byc rachunki?
    Od: <m...@w...de>

    moori napisał: - nieczytelne wyszlo - zamieniam na POLSKI

  • 3. Data: 2009-12-05 17:21:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Xns9CD872CBBE999makesautowebde@193.110.122.97 moori
    <f...@o...pl> pisze:

> [...]
    > by? wystawione na zak?ad pracy...
    > Czy mo?e kto? uprzejmie podes?a? jak?? ustawe/ przepis, ?e takich cudów
    Nie umiesz pisać jak człowiek?
    Stąd zacznij.
    http://www.vulcan.com.pl/doradca/04/abc.html

    --