PracaGrupypl.praca.dyskusjeWysyłanie CV i Li.Mo. › Wysyłanie CV i Li.Mo.
  • Data: 2002-11-29 14:46:28
    Temat: Wysyłanie CV i Li.Mo.
    Od: "Tomasz Bednarczuk" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co myślicie o żądaniu potwierdzenia odbioru wiadomości przy wysyłaniu CV i
    li.mo.?

    Czy warto skorzystać z tej opcji, czy lepiej nie? Bo tak sobie myślę, że
    jeden pracodawca może uznać że nam zależy i wiemy jak się posługiwać
    klientem poczty, a inny może się tylko wnerwić

    A jeszcze jedno nad czym się ostatnio zastanawiałem - podpis cyfrowy - czy
    taki koleś co odbiera maile u potencjalnego pracodawcy się czeguś takiego
    nie przestraszy?

    Co o tym myślicie?