PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2007-05-12 20:40:34
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Szczypior" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Mam do Was pytanie co zrobić w poniższej sytuacji.
    Składam wypowiedzenie z pracy(z okresem 1 miesięcznym)Wcześniej podpisuje
    umowę pracę na okres próbny(3 miesięczny) w nowej firmie. W trakcie trwania
    okresu wypowiedzenia dostaję lepszą i atrakcyjniejszą ofertę pracy z jeszcze
    innej firmy.
    Moje pytanie brzmi(pomijając aspekty etyczne, które złamałbym) czy mogę bez
    zoobowiązań rozwiązać umowę zawartą z nowym pracodawcą?
    Czy muszę przyjść do nowej firmy i pierwszego dnia złożyć wypowiedzenie(z
    okresem 2 tygodniowym?
    Czy grozi mi coś za zerwanie umowy z nowym pracodawcą przed podjęciem pracy
    u niego?
    Proszę o radę i z góry dziękuję za rady i pomysły jak taką sytuację
    rozwiązać.

    Pozdrawiam,
    Szczypior