PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWrocław => Project Manager (obszar e-commerce, doświadczenie z archi › Wrocław => Project Manager (obszar e-commerce, doświadczenie z archi
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Wrocław => Project Manager (obszar e-commerce, doświadczenie z archi
    Date: Sat, 17 Oct 2020 14:30:03 +0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta - polskiego softwarehouse, realizującego projekty
    dla klientów w branży outsourcingowej (części dużej grupy),
    pracującego metodyce Agile, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Project Manager (obszar e-commerce, doświadczenie z architektura
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Koordynacja prac wewnątrz firmy, z użyciem narzędzi do
    zarządzania projektami
    * Przekrojowe podejście do projektu
    * Tworzenie i egzekwowanie harmonogramu oraz realizacja założeń
    projektu
    * Aktywne uczestnictwo w tworzeniu nowych rozwiązań i produktów
    * Bieżące reagowanie na zapotrzebowania projektu
    * Analizowanie rynku zwłaszcza działań potencjalnej konkurencji
    * Koordynacja pracy podwykonawców i dostawców:
    ** poszukiwanie i rekomendacja podwykonawców,
    ** przygotowanie umów z podwykonawcami,
    ** zlecenie prac podwykonawcom,
    ** nadzór nad prawidłowym przebiegiem powierzonych zadań,
    ** odbiór i rozliczenie prac podwykonawców zgodnie z
    założeniami projektu,
    * Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długofalowych relacji z
    naszymi klientami,
    * Zgłaszanie pomysłów, optymalizacji i rozwiązań, pomocnych w
    codziennej pracy oraz w rozwoju całej firmy.

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * Doświadczenie w samodzielnym koordynowaniu projektów z branży
    e-commerce w projektach, których architektura była oparta o
    mikroserwisy
    * Znajomość zagadnień IT w szczególności: budowy i ergonomii
    serwisów internetowych, projektowania aplikacji, funkcjonowania
    serwisów e-commerce.
    * Umiejętność tworzenia długofalowej strategii dla projektu.
    * Umiejętność skoordynowania pracy w zespole.
    * Doświadczenie w pracy w metodologii SCRUM/Agile.
    * Konsekwentność w realizacji podjętych celów.
    * Dobra organizacji pracy, dyspozycyjność, samodzielność.
    * Pomysłowość i kreatywne podejście do projektu.
    * Bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi do zarządzania
    projektami.

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (b2b lub umowa o pracę)
    * Możliwość częściowej pracy zdalnej
    * Uczestnictwo w ambitnych i innowacyjnych projektach
    * Możliwość wdrażania własnych pomysłów i ciągły rozwój
    zawodowy
    * Kontakt z nowymi technologiami
    * Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w firmie będącej liderem
    branży

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2010