PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWrocław => Lead Software Engineer <= › Wrocław => Lead Software Engineer <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Wrocław => Lead Software Engineer <=
    Date: Wed, 26 Jan 2022 12:00:05 -0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy zajmującej się
    technologią finansową, która dostarcza oprogramowanie jako
    usługę doradcom finansowym. Ich platforma zapewnia narzędzia do
    analizy ryzyka inwestycyjnego, dostarcza plany 401 oraz wspomaga
    budowanie i wdrażanie portfeli inwestycyjnych. W związku z
    rozwojem oddziału w Polsce, poszukują 3 osób do działów: Core
    Product Experience, Enterprice i Trading, które docelowo
    później zbudują swój zespół programistów

    *****
    ***** Lead Software Engineer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Praca w firmie zorientowanej na produkt, gdzie cykl rozwoju jest
    szybki, a nowy kod jest wysyłany wiele razy dziennie
    * Współpraca z menedżerami produktu, innymi liderami inżynierii i
    kolegami z zespołu
    * Tworzenie skalowalnych, elastycznych systemów
    * Zdolność do skutecznego ukończenia projektu po fazie
    code-complete
    * Praca w środowisku continuous deployment i chęć uczestnictwa w
    code review i pair programming sessions
    * Prowadzenie swoich współpracowników poprzez wpływy, a nie
    rozkazy

    ***** Nasze wymagania:

    * 8-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w tworzeniu
    produktów internetowych i mobilnych
    * Biegłe posługiwanie się co najmniej dwoma stosami
    technologicznymi z tej listy: React, Typescript, NodeJS, Php 7.4,
    MySQL, CI, Docker, Kubernetes
    * Doświadczenie w AWS lub Cloud Native Infrastructure
    * Zdolność skutecznego wpływania na różnych stakeholders oraz
    branie odpowiedzialności za doprowadzenie produktów i systemów
    do sukcesu
    * Silna znajomość różnych metodologii SDLC, w szczególności
    Agile, Scrum i Kanban
    * Doświadczenie zawodowe w pisaniu JavaScript dla aplikacji
    klienckich i serwerowych

    ***** Proponujemy:

    * Dowolna forma współpracy
    * Karta multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne (Luxmed)
    * Budżety szkoleniowe - jeżeli pracownik zgłosi zapotrzebowanie na
    doszkolenie w danej dziedzinie, firma stara się to zapewnić
    * Płatny urlop, harmonogram dni wolnych według polskiego kalendarza
    świąt
    * Stand-upy ze współpracownikami ze Stanów jedynie w godzinach
    pracy według polskiej strefy czasowej (ewentualnie o godz. 7:00
    lub 17:00, 1-2 razy w tygodniu)
    * Zajęcia z lektorem z jęz. angielskiego
    * Sprzęt do pracy - MacBook Pro
    * Raz do roku wyjazd do Stanów, do Californii, Palm Springs

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2201
    => => =>