PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wdrożeniowiec IT (Warszawa) - zarobki

  • 1. Data: 2007-10-05 08:05:18
    Temat: Wdrożeniowiec IT (Warszawa) - zarobki
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    W jakich "widełkach" można zamknąć zarobki początkującego wdrożeniowca w
    firmie IT, biorąc pod uwagę Warszawę jako miejsce pracy i zamieszkania?
    Pytanie moje kieruję z potrzeby chwili, będę zmuszony określić
    rozpiętość widełek na rozmowie w firmie.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2007-10-05 10:37:14
    Temat: Re: Wdrożeniowiec IT (Warszawa) - zarobki
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl>

    Ja zaczynajac prace jako konsultant/wdrozeniowiec/programista (jedno
    stanowisko za to bardzo duzo roznych funckji) wynegocjowalem na
    poczatek na okres probny kwote 3 tys brutto. Jak sie pozniej okazalo
    niektore osoby w mojej firmie dostaly mniej tj. 2,5 tys brutto. Do
    tego dostawalem premie w wysokosci ok 3 tys na kwartal.

    Inny przyklad: moja kolezanka pracujac jako wdrozeniowiec systemow ERP
    w jednej z warszawskich firm dostawala pensje w wysokosi 3 tys brutto
    + ok 1-3 tys premii miesiecznie. Pracowala 12-14 h dziennie nad
    projektami o bardzo

    Wszystko zalezy od firmy na jaka trafisz. Wydaje mi sie ze mozesz
    spokojnie zaczac negocjacje pensji od 3 tys brutto w gore. Ile Ci
    dadza zalezy tez od Twojej wiedzy i doswiadczenia. Trudno mi jest
    jednoznacznie okreslic gorne widelki. Znam wiele osob pracujacych w
    branzy IT w Warszawie i wiekszosc z nich zaczynala od pensji ok 3 tys
    brutto.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-10-05 11:10:14
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    sweet_dreams pisze:
> [...]
    > niektore osoby w mojej firmie dostaly mniej tj. 2,5 tys brutto. Do
    > tego dostawalem premie w wysokosci ok 3 tys na kwartal.

    Mozna wiedziec kiedy to bylo? :)

    > Znam wiele osob pracujacych w
    > branzy IT w Warszawie i wiekszosc z nich zaczynala od pensji ok 3 tys
    > brutto.

    Czy Twoim zdaniem, pensja poczatkowa na chwile obecna jest podobna?

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 4. Data: 2007-10-05 13:38:16
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl>

    On 5 Paź, 13:10, "Tomek[TK]" <t...@N...pl> wrote:
    > Mozna wiedziec kiedy to bylo? :)
    był to styczeń tego roku. koleżanka natomiast pracuje od czerwca 2006
    r.

    > Czy Twoim zdaniem, pensja poczatkowa na chwile obecna jest podobna?
    w mojej firmie tak, natomiast jak jest w innych firmach w tym momęcie
    się nie orientuję.

  • 5. Data: 2007-10-05 14:30:48
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    sweet_dreams pisze:
    > był to styczeń tego roku. koleżanka natomiast pracuje od czerwca 2006
    > r.
    > w mojej firmie tak, natomiast jak jest w innych firmach w tym momęcie
    > się nie orientuję.

    Dziekuje za informacje :)

    --
    Tomek