PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa-Lodz\Informatyk

  • 1. Data: 2004-06-09 14:42:53
    Temat: Warszawa-Lodz\Informatyk
    Od: "Tomasz Wolski" <s...@f...pl>

    Witam!

    Szukam pracy (stałej lub dodatkowej) na terenie Warszawy (lub w okolicach)
    lub Lodzi. Mam duze doswiadczenie z sieciami komputerowymi a takze systemami
    operacyjnymi: Windows (wszystkie wersje zarowno Server jak i Workstation),
    Linux, *BSD, UNIX, Netware.
    Najchetniej przyjme prace w charakterze administratora systemow IT +
    helpdesk'a. Praca dodatkowa (np. zdalna administracja sieci) rowniez mile
    widziane!

    Link do mojego CV zamieszczonego w internecie wysle zainetesowanym.

    Tomasz Wolski
    tel: 697780442
    e-mail: s...@f...pl