PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji IT <=

  • 1. Data: 2022-08-17 18:45:06
    Temat: Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Jako TeamQuest jesteśmy kilkunastoosobowym zespołem doświadczonych
    rekruterów IT. Zgranym, pomocnym, pracującym razem i razem
    realizującym projekty. Potrafimy się też wspólnie bawić i
    świętować. Realizujemy projekty dla ponad 500 firm (np. MTV,
    Dotpay, Diebold Nixdorf, Schenker, etc.). Od ponad 12 lat
    specjalizujemy się w rekrutacjach IT dzięki czemu nie straszne
    nam żadne zadanie.

    *****
    ***** Konsultant ds. Rekrutacji IT
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Realizacja projektów rekrutacyjnych
    * Analiza i weryfikacja profili kandydatów pod kątem wymagań
    Klienta (w skrócie dopasowujemy kandydatów pod kątem ich
    umiejętności do wymagań Klienta)
    * Prowadzenie wstępnych wywiadów z wybranymi Kandydatami w celu
    określenia / weryfikacji ich dopasowania do poszukiwanego profilu
    (telefonicznie, mailowo, spotkania)
    * Dbanie o prawidłowy przebieg informacji na każdym etapie procesu
    rekrutacyjnego (od zainteresowania kandydata ofertą do początku
    jego pracy w firmie Klienta)

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Gra zespołowa - dążymy do wspólnego celu, niemniej każdy
    odpowiada za własne projekty (premię otrzymujemy za własne
    realizacje + za cały zespół)
    * Podejście "can-do" - zawsze szukamy nowych rozwiązań i sposobów
    :)
    * Otwartość na komunikację z różnymi osobami - na co dzień
    będziesz miał styczność z liczną grupą rozmówców
    * Nastawienie na cel i optymizm

    ***** Proponujemy:

    * Podstawę + prowizje za realizację projektów rekrutacyjnych,
    * Okres wdrożenia, abyś miał czas na naukę zagadnień związanych
    z naszą branżą
    * Jasno sprecyzowaną ścieżkę rozwoju i kilka opcji wyboru (np.
    Konsultant 360, Team Leader, Senior Konsultant, etc.)
    * Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy blisko stacji metra "Rondo
    Daszyńskiego"
    * Pracę z bardzo doświadczonymi Konsultantami IT
    * Wiedzę, którą chętnie przekażemy
    * Duże biurko i wygodny fotel
    * Szybki laptop + dodatkowy monitor 22'-24"
    * Okazjonalną pracę zdalną
    * Elastyczne godziny pracy (start 8:00-10:00)
    * Szkolenia
    * Świetną atmosferę - jesteśmy na prawdę zgranym zespołem i
    wzajemnie sobie pomagamy - wszyscy jesteśmy też "na ty"

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2208
    => => =>