PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => JavaScript (React) Engineer <=

  • 1. Data: 2022-08-17 15:15:08
    Temat: Warszawa => JavaScript (React) Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient posiada kompleksową platformę wydawniczą dla cyfrowych
    mediów wspierającą marki medialne online oraz w druku. Dzięki
    automatyzacji dostarcza innowacyjne rozwiązania w 12 krajach na
    całym świecie. W ramach rozwoju ich platformy, poszukują oni
    JavaScript Engineera z Reactem, który dołączy do zespołu
    rozwijającego obszar Content Services Platform, który jest
    kluczowym elementem całego rozwiązania

    *****
    ***** JavaScript (React) Engineer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Rozwój autorskiego, nowoczesnego i złożonego architektonicznie
    systemu
    * Zapewnianie ciągłej niezawodności i wysokiej dostępności
    platformy
    * Skalowanie architektury do nowych potrzeb (na dziś ok. 50 000
    req/min)
    * Śledzenie trendów technologicznych i biznesowych oraz
    identyfikowanie i zarządzanie czynnikami ryzyka związanymi z
    przyjętą architekturą i technologią
    * Uczestniczenie w procesie rewizji tworzonego kodu, wdrażania oraz
    utrzymania produktu zgodnie z kulturą DevOps

    ***** Wymagania:

    * Bardzo dobrej umiejętności programowania w JavaScript (React +
    Redux)
    * Dobrej znajomości Node.js oraz wzorców projektowych
    * Kreatywnego myślenia, zaangażowania i inicjatywy w rozwiązywaniu
    problemów technicznych i biznesowych
    * Komunikatywnej znajomości języka angielskiego

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Praktyczna znajomość i zrozumienie zasad działania usług Amazon
    Web Services (Keyspaces, SQS, S3, Dynamo)
    * Znajomość technologii takich jak: Cassandra, ElasticSearch,
    Graphql, PostgreSQL, Python

    ***** Oferujemy:

    * Zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego dzięki tworzeniu
    produktu dla międzynarodowych firm z branży medialnej i
    technologicznej (m.in. Onet.pl, Newsweek, Forbes, Blic.rs,
    Blikk.hu)
    * Możliwość poszerzania horyzontów poprzez poznawanie nowych
    technologii i zastosowanie ich w dużej skali
    * Udział w ciekawych projektach informatycznych wpływających na
    przyszłość firmy i jej 40 milionów użytkowników
    * Świetną atmosferę w pracy z doświadczonym i zgranym zespołem
    specjalistów
    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
    * Możliwość 100% pracy zdalnej

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2208