PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Fullstack Java Developer <=

  • 1. Data: 2021-07-30 13:00:05
    Temat: Warszawa => Fullstack Java Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy z branży IT, zajmującej się
    świadczeniem zaawansowanych technologicznie usług i realizacji
    dla klientów. Ich oferta obejmuje m.in. wdrażanie dedykowanych
    rozwiązań służących do zarządzania usługami informatycznymi
    w chmurze obliczeniowej, systemów infrastrukturalnych, w
    szczególności o wysokim stopniu wirtualizacji zasobów,
    spełniających wymagania utrzymania ciągłości pracy w
    sytuacjach krytycznych czy też projektowanie i realizację
    rozwiązań integrujących systemy biznesowe. W związku z
    rozwojem, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu.

    *****
    ***** Fullstack Java Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Wytwarzanie nowego oprogramowania w języku Java
    * Utrzymywanie już istniejących aplikacji napisanych w języku Java
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Tworzenie testów jednostkowych
    * Nadzorowanie prac w ramach powierzonego zespołu programistów
    * Opracowywanie architektury rozwiązań aplikacyjnych

    ***** Nasze wymagania:

    * Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Doświadczenie w analizie potrzeb klienta i przekładania ich na
    rozwiązania IT
    * Doświadczenie w zakresie modelowania procesów i sporządzania
    analiz biznesowych
    * Znajomość zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych w tym
    tworzenie zapytań w SQL
    * Znajomość języka UML
    * Znajomość platformy Java EE 6 lub nowszej
    * Znajomość programowania obiektowego, wzorców projektowych
    * Bardzo dobra znajomość programowania w języku Javie 8 lub nowszym
    dobra znajomość Spring framework
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytać
    dokumentację techniczną
    * Znajomość systemu Linux
    * Dobra znajomość pracy z serwerem Docker
    * Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość innych języków programowania
    * Znajomość standardu HTML 5 i CSS 3
    * Znajomość obsługi serwerów aplikacyjnych tj. Jboss, Glassfish,
    Websphere, Tomcat
    * Znajomość specyfikacji UML
    * Posługiwanie się narzędziami Version Control, tj. Git, Svn
    * Umiejętność posługiwania się narzędziami SoapUI, JMeter
    * Znajomość rozwiązań opartych o klaster Kubernetes

    ***** Proponujemy:

    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
    * Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    * Możliwość realizacji dużych i ciekawych projektach
    informatycznych,
    * Satysfakcjonujące wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami,
    * Opiekę medyczną oraz karty sportowo-rekreacyjne współfinansowane
    przez pracodawcę
    * Ciekawą ofertę szkoleń zawodowych (technicznych i
    interpersonalnych),
    * Pracę w ambitnym i dynamicznym zespole,
    * Możliwość zdobycia certyfikatów z oficjalnych ścieżek
    certyfikacji producentów technologii potwierdzających
    kompetencje zawodowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2107