PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] Elektronik - dodatkowa praca

  • 1. Data: 2007-10-11 10:22:25
    Temat: [Warszawa] Elektronik - dodatkowa praca
    Od: Jado <K...@c...pl>

    Witam,

    Elektronik z 20-letnim doswiadczeniem zawodowym poszukuje dodatkowej pracy
    (np. pol etatu, zlecenie, praca w weekendy, itp).
    Preferowane kierunki to:

    1. Montaz elektroniczny i mechaniczny urządzeń elektronicznych (np.
    urządzenia prototypowe, krótkie serie produkcyjne, urządzenia gdzie z
    definicji stosuje się montaż ręczny (np. wzmacniacze lampowe) lub tez jako
    dodatkowe wsparcie w sytuacjach nagłego zapotrzebowanią na osobę znającą
    się na elektronice (pilne zamówienie, choroba pracownika, itp).)

    Długoletnie doświadczenie i zdolności manualne gwarantują wysoką jakość
    wykonywanej przeze mnie pracy - zarówno od strony elektronicznej (lutowanie
    - miekkie, twarde, układy SMD, przewlekane, montaż tradycyjny) jak i
    mechanicznej (obróbka metalu, plastiku, materiałów elektrotechnicznych,
    połaczenia klejone, gwintowane, nitowane, mocowanie elementów mechanicznych
    w obudowach - i wszelkie inne - także nietypowe prace w metalu, plastiku i
    materiałach elektrotechnicznych).

    2. Naprawa urządzeń elektronicznych. Wieloletnia praca w serwisach
    elektronicznych.

    Moja lokalizacja - Warszawa Targówek

    Jacek Domański

    (0-604-169-122, email->j...@c...pl)