PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => DevOps Engineer <=

  • 1. Data: 2022-08-18 11:30:07
    Temat: Warszawa => DevOps Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest firma z branży zarządzania wierzytelnościami w
    Polsce. Działająca operacyjnie na kilku rynkach Europy
    Środkowo-Wschodniej współpracując z bankami, firmami
    ubezpieczeniowymi, telekomunikacyjnymi, pożyczkowymi oraz innymi
    dostawcami usług o charakterze masowym. Spółka jest obecna na
    Giełdzie Papierów Wartościowych.

    *****
    ***** DevOps Engineer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych i/lub wdrożeń
    technologii IT
    * Zdolności projektowania architektury rozwiązań automatyzacyjnych
    * Tworzenie oraz nadzór nad utrzymaniem ruchu CI/CD
    * Rozwijanie podejścia Infrastructure as a Code
    * Dbałość o aktualność i bezpieczeństwo stosowanych rozwiązań

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Doświadczenie w zakresie projektów optymalizacji i automatyzacji
    procesów biznesowych i/lub wdrożeń technologii IT
    * Tworzenie oraz nadzór nad utrzymaniem ruchu CI/CD
    * Rozwijanie podejścia Infrastructure as a Code
    * Dbałość o aktualność i bezpieczeństwo stosowanych rozwiązań
    * Wysoka komunikatywność
    * Wirtualizacja środowisk w tym wiedza z zakresu Vmware oraz
    umiejętność obsługi z poziomu powerCLI
    * Administracja systemami Windows/Linux (procesy, usługi, sieć) w
    tym umiejętność pisania skryptów (bash, powershell)
    * Umiejętność konfiguracji sieci
    * Konteneryzacja i orkiestracja środowisk
    * Znajomość programowania obiektowego
    * Ogólna wiedza z zakresu programowania w technologii .net i .net
    core
    * Obsługa systemu kontroli wersji
    * Umiejętność integrowania skryptów/aplikacji z zewnętrznymi
    serwisami udostępniającymi api
    * Narzędzia CI/CD w tym Jenkins, umiejętność konfiguracji
    deklaratywnej
    * Zarządzanie konfiguracją przy użyciu Ansible

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Robotyzacja aplikacji desktopowych i webowych
    * Praktyczna znajomość SQL
    * Monitoring aplikacji i systemów opartych na silniku nagios
    * Wiedza w zakresie Security

    ***** Oferujemy:

    * Umowę o pracę lub B2B
    * Możliwość uczestnictwa w realizacji ciekawych projektów w
    międzynarodowym środowisku
    * Aktywny udział w doborze technologii i standardów używanych w
    organizacji
    * Możliwość samodzielnej pracy
    * Pracę w biurze Wrocław/Lublin/Warszawa/ Zamość
    * Możliwa praca zdalna ze spotkaniami zespołu raz na miesiąc/ raz
    na kwartał
    * Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
    * Pracę przy użyciu najnowszych narzędzi firmy Microsoft
    * Prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Multisport,
    ubezpieczenie na życie

    ***** Inne:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>